فیلم و گفتگو

«همه چیز همه جا به یکباره» نقد می‌شود و به نمایش در می‌آید

به گزارش باکس افیس ایران:  جدیدترین ویژه برنامه تخصصی «فیلم و گفتگو» فرهنگسرای رسانه به نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «همه چیز همه جا به یکباره» اختصاص دارد.

فیلم سینمایی «همه چیز همه جا به یکباره» (Everything Everywhere All at Once) یک فیلم کمدی درام پوچ‌گرایانه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت است.‌

داستان فیلم درباره یک زن چینی آمریکایی است که توسط خدمات درآمد داخلی حسابرسی می‌شود و متوجه می‌شود که باید با نسخه‌های جهان موازی خود ارتباط برقرار کند تا از یک موجود قدرتمند از تخریب چند جهانی جلوگیری کند.

جدیدترین ویژه برنامه تخصصی «فیلم و گفتگو» فرهنگسرای رسانه روز پنجشنبه (۱۱ اسفند) از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «همه چیز همه جا به یکباره» در سالن آمفی تئاتر دکتر یونس شکرخواه این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت کانون سینمای ناب برگزار می‌شود، مسعود میمی به عنوان کارشناس و حسام قاسمی دبیر کانون دانش سینما ناب حضور دارند. اجرای این برنامه را هم بهنام صادقی برعهده دارد.

حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و عموم مردم در این برنامه بلامانع است.

فیلم و گفتگو ویژه برنامه فرهنگسرای رسانه در حوزه نمایش، نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی است که به صورت منظم با حضور علاقه‌مندان سینما برگزار می‌شود و جدیدترین آثار سینمای دنیا را در قالب‌های مستند، داستانی و فیلم کوتاه اکران، نقد و بررسی می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند