نیمی از فیلم‌برداری فیلم Superman انجام شده است

باکس آفیس ایران : در حالی که امروزه بیشتر خبرها مربوط به فیلم Deadpool & Wolverine از دنیای سینمایی مارول است، وضعیت یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی یعنی فیلم «سوپرمن» ساخته جیمز گان نیز مشخص شده است، فیلمی که فیلم‌برداری آن در جریان است.

جیمز گان در پستی در صفحه اینستاگرام خودش آشکار کرده که بیش از نیمی از فیلم‌برداری فیلم «سوپرمن» انجام شده است. فیلم‌برداری فیلم «سوپرمن» در اوایل سال جاری میلادی در ماه فوریه شروع شده بود و قبلا نیز جیمز گان تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم در نروژ و همچنین اولین تصویر از دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت را منتشر کرده بود.

همچنین آشکار شده است که کل فیلم «سوپرمن» با IMAX فیلم‌برداری خواهد شد که اصلا جای تعجب ندارد چراکه فیلم‌های ابرقهرمانی امروزی اکثرا این گونه فیلم‌برداری می‌‎شوند. جیمز گان از زمانی که ریاست استودیو دی‌سی را برعهده گرفته، رویکردی شفاف و صادقانه با مخاطبان در پیش گرفته است.

با اینکه او هیچ اطلاعات مهمی را قبل از اینکه آماده باشد، آشکار نمی‌کند اما در این میان، به سرعت نسبت به شایعات واکنش نشان داده و آن‌ها را رد یا تأیید می‌کند یا اینکه مخاطبان را از وضعیت ساخت آثار مختلف دنیای سینمایی دی‌سی از جمله فیلم «سوپرمن» آگاه نگه می‌دارد.

فیلم «سوپرمن» قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئیه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند