«مرد عنکبوتی: دور از خانه» چشم مارول را روشن کرد!

به گزارش باکس افیس ایران: فروش ۲۷ میلیون دلاری «مرد عنکبوتی: دور از خانه» Spider-Man: Far From Home ساخته جان واتس در افتتاحیه اش رکورد خوبی برای مارول بر جای گذاشته است.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» که از نیمه هفته جاری اکران شده با فروش ۲۷ میلیون دلاری اش در آمریکای شمالی رکورد قابل توجهی را ثبت کرد. رکورد قبلی مارول در دست فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» Avengers: Endgame با ۲۳٫۵ میلیون دلار است که اوایل بهار امسال اکران شد. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» همچنین بعد از دو روز اکران در آمریکای شمالی در ۴۶۳۴ سینما به فروشی معادل ۶۵٫۵ میلیون دلار رسیده است.

کمپانی سونی قبلاً پیش بینی کرده بود که این فیلم پس از شش روز نمایش، به فروش ۱۲۵ میلیون دلاری برسد و حالا این رقم را تا ۱۵۰ میلیون دلار افزایش داده اند.

نسخه قبلی فیلم با نام «مرد عنکبوتی برگشت به خانه» SpiderMan Homecoming که آن را هم جان واتس ساخته بود، دو سال پیش اکران شد و در بیش از سه روز نخست نمایش ۱۱۷ میلیون دلار فروخت و در نهایت در آمریکای شمالی به رقم کلی ۳۳۴ میلیون دلار و در سطح جهان ۸۸۰ میلیون دلار فروش کرد.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» اخیراً در چین هم افتتاحیه ای ۹۷٫۲ میلیون دلاری را رقم زد.

فیلم محصول مشترک کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو است و تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگران آن هستند. در این قسمت پارکر و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به اروپا سفر می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند