بسکتبال

«لبرون جیمز» و «دافی داک» به جنگ بیگانگان می روند

به گزارش باکس افیس ایران: «لبرون جیمز» اَبَر ستاره بسکتبال «ان بی اِی» رسما عنوان فیلم جدید «Space Jam 2» را اعلام کرد.

روز پنج شنبه، «لِبرون جِیمز» بازیکن لِیکرز ویدئویی از خودش را که در آن کلاهش را در اینستاگرام با نشان «Space Jam: A Legacy»(هرج و مرج فضایی: یک میراث) جدید منتشر کرد. همان روز در صفحه توییتر رسما عنوان اصلی دنباله انیمیشن مشهور «لونی تونز» را اعلام کرد.

«لبرون جِیمز» ستاره دنیای بسکتبال حرفه‌ای ان‌بی‌اِی که پا به عرصه سینما گذاشته در فیلم جدید«هرج و مرج فضایی۲» به تهیه‌کنندگی «رایان کوگلر» بازی می‌کند.

لبرون جیمز سال اکران این فیلم را ۲۰۲۱ عنوان کرد اما تاریخ مشخصی در این مورد اعلام نکرد. در فوریه سال ۲۰۱۹، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم را ۱۶ جولای ۲۰۲۱ اعلام کرده بودند.

«مَلکولم دی لیی» خالق «سفر دختران» کارگردانی این فیلم را که ابتدا در سال ۱۹۹۶ به دنیا معرفی شد، را برعهده دارد. «مدرسه شبانه» و «آرایشگاه: نسخه نهایی» از فیلم های شاخص این فیلمساز هستند.

ملکولم در جولای سال گذشته به جای «ترِنس نانس» برای کارگردانی این فیلم جایگزین شد. دلیل خروج نانس از کارگردانی این فیلم وجود اختلاف نظر با تهیه کنندگان عنوان شده است.

«هرج و مرج فضایی: یک میراث» اولین نقش اصلی بازیگری لبرون جیمز محسوب می شود. او پیش از این در سال ۲۰۱۵ در فیلم «فاجعه»(Trainwreck) در کنار «اِمی شامر» و «بیل هِیدِر» ایفای نقش کرد. از آن به بعد لبرون جیمز میزبان یک برنامه تلویزیوینی گفتگو محور در شبکه تلویزیونی «HBO»(اچ بی اُ) با عنوان «مغازه» شد که در آن با سلبریتی ها و قهرمانان ورزشی در یک مغازه پیرایشگاه مردانه مصاحبه می کند.

نسخه اول فیلم «Space Jam»(هرج و مرج فضایی) با نقش آفرینی مایکل جوردن دیگر اَبَرستاره دنیای بسکتبال حرفه ای خلق شد. در این فیلم جوردن در قالب تیم «لونی تونز» متشکل از شخصیت های معروف این کارتون  ازجمله «باگزبانی»، «لولا بانی»، «توییتی»، «سیلوستر» و «دافی داک» وارد زمین می‌شوند و بیگانگان شرور فضایی را شکست می‌دهند.

این فیلم در زمان خود ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. در آن زمان دیگر ستاره های «ان بی اِی»(NBA) ازجمله، لری برد، چارلز بارکلی، پاتریک ایوینگ، لری جانسون، شاون برَدلی و ماگزی بوگز نیز  در کنار «مایکل جوردن»در فیلم ظاهر شدند. حال قرار بود دیگر ستاره های امروز دنیای بسکتبال ان بی اِی نیز در دنباله جدید فیلم حضور داشته باشند لیکن تاکنون چیزی اعلام نشده است.

لبرون ریمون جیمز بسکتبالیست سرشناس آمریکایی است که در تیم لس‌آنجلس لِیکرز بازی می‌کند. بسیاری او را یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ بسکتبال می‌دانند و به وی لقب بزرگترین بازیکن تمام دوران را داده‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند