پخش

فصل پایانی مردگان متحرک ماه نوامبر پخش می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران:  «مردگان متحرک» که تاکنون ۱۱ فصل آن پخش شده، در ماه میلادی آینده، آخرین سری خود را پخش خواهد کرد.

این مجموعه پسارستاخیزی که داستان زندگی گروهی از انسان‌ها را روایت می‌کند که در عصر آخرالزمان زامبی‌ها زندگی می‌کنند، پس از ۱۱ فصل آخرین مجموعه خود را در ماه آینده ارائه می‌کند.

ضمن این که اسپین آف این مجموعه با عنوان شهر مرده با تمرکز بر شخصیت‌های اصلی داستان یعنی مگی و نیگان برای نمایش در ماه‌ آوریل سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است؛ شبکه‌ ای‌ام سی آمریکا ماه مارس خبر از اسپین آفی از مردگان متحرک داد که اتفاق‌های داستان با تمرکز بر بازی لورن کوهن(مگی) و جفری دین مورگان(نیکان) در شهر پر از زامبی نیویورک رخ می‌دهد.

نخستین مجموعه مردگان متحرک در سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد.

کوهن و مورگان علاوه بر بازی تهیه کنندگی شهر مرده را بر عهده دارند.

فصل پایانی مردگان متحرک ماه نوامبر پخش می‌شود
این سریال داستان زندگی پلیسی را نشان می‌دهد که در یک ماموریت تیر می‌خورد و به کما می‌رود. وقتی بیدار می‌شود، متوجه می‌شود همه مردم شهر تبدیل به مرده متحرک شده‌اند و شهر به‌هم ریخته است. از این رو به دنبال خانواده‌اش (همسر و پسرش) می‌رود. در نهایت آن‌ها را به همراه گروه دیگری از بازماندگان پیدا می‌کند. اکثر داستان در محدودهٔ شهر آتلانتا و حومهٔ جورجیای جنوبی رخ می‌دهد.

فیلمبرداری اسپین آف مردگان متحرک با عنوان شهر مرده که از ماه گذشته در شهر نیوجرسی آغاز شده همچنان ادامه دارد. این مجموعه فقط از ۶ قسمت تشکیل شده است؛ شخصیت نیگان از فصل ششم به مجموعه اضافه شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند