رایان رینولدز

«دِدپول ۳» کلید خورد

به گزارش باکس آفیس ایران: قسمت سوم از فیلم ابرقهرمانی «ددپول» با بازی رایان رینولدز ساخته می‌شود.

شاون لوی (Shawn Levy) کارگردان فیلم‌هایی چون مرد آزاد و پروژه آدام این بار برای ساخت فیلم سینمایی ددپول ۳، با رایان رینولدز همکاری می‌کند.

رت ریس و پل ورنیک که فیلمنامه دو قسمت اول این فیلم اکشن-کمدی را نوشتند، فیلمنامه قسمت سوم را نیز براساس شخصیت ددپول که توسط راب رایفلد خلق شده، خواهند نوشت.

پیش‌تر قرار بود لیزی مولینوکس-لوگلین و وندی مولینوکس ، نویسندگان مجموعه انیمیشنی برگری باب (Bobs Burgers)، فیلمنامه این فیلم موردانتظار را بنویسند اما برنامه‌ها تغییر کرد و در عوض ریس و ورنیک برای این کار باز خواهند گشت.

به جز رایان رینولدز، هنوز هیچکدام از بازیگران دیگر ددپول ۳ معرفی نشده‌اند. در قسمت دوم از این فیلم مورنا باکارین در نقش ونسا ، تی جی میلر در نقش ویزل، لزلی اوگامس در نقش آل کور، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونی، استفان کاپیچیچ صداپیشه کلاسوس، زازی بیتز در نقش نینا ثورمن / دومینو و جاش برولین در نقش ناتان سامرز / کابل بازی کردند.

مجموعه فیلم‌های ددپول پرفروش‌ترین عنوان از سری فیلم‌های مردان ایکس در تاریخ هستند. دو قسمت اول این مجموعه به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ اکران شدند و هرکدام تاکنون بیش از ۷۸۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. تیم میلر کارگردانی قسمت اول را برعهده داشت و قسمت دوم به کارگردانی دیوید لیچ ساخته شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند