خیز رنه زلوگر برای تصاحب اسکار دوم

به گزارش باکس افیس ایران: بازی رنه زلوگر ۵۰ ساله در نقش جودی گارلند در «جودی» ساخته روپرت گولد می تواند آنچنان برایش خوش یمن باشد که دومین جایزه اسکارش را تصاحب کند. او پیش از این سه بار نامزد دریافت این جایزه شده بود که در سال ۲۰۰۴ بابت «کوهستان سرد» اسکار گرفت.

نویسنده ورایتی در مطلبی با اشاره به اقبال بالا در دریافت اسکار برای بازیگرانی که در فیلم های موزیکال بازی کرده اند، رنه زلوگر را با استناد به تماشای بخشی از بازی اش در آنونس تازه منتشر شده فیلم در نوبت اکرانش، شایسته دریافت دومین جایزه اسکار دانسته است.

او با اشاره به بازی رامی ملک در فیلم «حماسه کولی» به نقش فردی مرکوری، بازی جف بریجز در فیلم «دل دیوانه» به نقش بد بلیک، بازی ماریون کوتیار بازی در نقش ادیت پیاف در فیلم «زندگی چون گل سرخ» که برای هر سه اسکار به ارمغان آورد و نیز با ذکر نام بازیگرانی چون یواکین فونیکس که در نقش جانی کش در فیلم «سر به راه باش» و بردلی کوپر در فیلم «ستاره ای متولد می شود» نامزد جایزه آکادمی شده اند، احتمال دریافت اسکار دوم را برای زلوگر بالا دانسته است. فیلم هایی که همگی بر اساس کاراکترهایی مرتبط با خوانندگی و موسیقی ساخته شده اند.

این فیلم به کنسرت نهایی او در لندن می پردازد. گارلند زمستان سال ۱۹۶۸ طی پنج هفته در لندن کنسرت‌هایی برگزار کرد که بلیت های آن در همان ساعات نخست عرضه پیش فروش شد. گارلند سال ۱۹۶۹ در ۴۷ سالگی درگذشت.

درام بیوگرافی «جودی» از ۲۷ سپتامبر برابر با ۵ مهر در آمریکا و ۱۳ اکتبر ۲۰۱۹ ۲۱مهر امسال در انگلیس اکران خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند