بازیگر نقش مادر در فیلم «سوپرمن» مشخص شد

باکس آفیس ایران : از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن آغاز شد و مدتی پیش بازیگر نقش جاناتان کنت در این فیلم مشخص شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش مارتا کنت مشخص شده است. نوا هاول، بازیگر آثاری چون فیلم Novitiate، فیلم Run the Race، فیلم Burden و سریال The Resident به جمع بازیگران فیلم Superman اضافه شده است. هاول قرار است نقش مارتا کنت ملقب به ما کنت، مادرخوانده کلارک کنت ملقب به سوپرمن را در این فیلم بازی کند. پیش از این فیلیس ثکستر در فیلم‌های سوپرمن ریچارد دانر، اوا ماری سنت در فیلم Superman Returns و دایان لین در دنیای DCEU نقش مارتا کنت را بازی کرده بودند.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت و ترنس رزمور در نقش اوتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند