ایوگین کیتریج

بازگشت به «ماموریت غیرممکن» بعد از ۲۵ سال

به گزارش باکس افیس ایران: شخصیت ایوگین کیتریج برای نخستین بار از سال ۱۹۹۶ دوباره در دو فیلم بعدی مجموعه سینمایی «ماموریت غیر ممکن» حضور خواهد داشت.

شخصیت ایتن هانت با نقش آفرینی تام کروز دوباره با دشمن قدیمی خود در فیلم‌های بعدی «ماموریت غیر ممکن» روبرو خواهد شد.

کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن: فالوت» اعلام کرد که شخصیت ضد قهرمان ایوگین کیتریج که دشمن ایتن هانت محسوب می‌شود برای نخستین بار پس از اولین فیلم سینمایی «ماموریت:غیر ممکن» در سال ۱۹۹۶ باز خواهد گشت. مک کوری با انتشار یک تصویر از این شخصیت در فیلم «ماموریت غیر ممکن» این خبر را اعلام کرده بود.

این کارگردان اخبار مربوط به بازیگران این فیلم سینمایی را به طور پراکنده در طی چندین ماه در فضای مجازی به اشتراک می‌گذاشت. هالیوود ریپورتر تایید کرد که این نقش توسط هنری چرنی کسی که در گذشته هم این نقش را بازی کرده بود دوباره برای ایفای آن حضور خواهد داشت.

مک کوری بعد از کارگردانی فیلم‌های سینمایی «ملت سرکش» و «فالوت» به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ که با موفقیت همراه بودند، دو فیلم بعدی از مجموعه سینمایی «ماموریت غیرممکن» را نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد.

گروه بازیگری این دو فیلم شامل نیکلاس هالت که نقش تبهکار را بازی می‌کند، ربکا فرگوسن، هایلی آتول، شیا ویگهام و بازیگر محافظان کهکشان پام کلمنتیف می‌شود.

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم بعدی «ماموریت غیر ممکن» را در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) و تاریخ هشتمین فیلم را ۵ آگوست ۲۰۲۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اعلام کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند