زمانی برای مردن نیست

احتمال تبدیل شدن فیلم جدید جیمز باند به دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۱

به گزارش باکس افیس ایران: با بالا رفتن فروش فیلم «زمانی برای مردن نیست»، سری جدید جمیز باند ممکن است به دومین فیلم پرفروش هالیوود در سال ۲۰۲۱ تبدیل شود.

زمانی برای مردن نیست، محصول مشترک جدید استودیو‌های MGM، Eon و یونیورسال در حال گذر کردن از فروش ۳۶۸ میلیون دلاری در باکس‌آفیس و ۴۷۴ میلیون دلاری در جهان است و این مسئله می‌تواند چیزی را که از آقای باند انتظار می‌رفت، رقم بزند.

بیست و پنجمین فیلم از سری فیلم‌های ۰۰۷ در حال تبدیل شدن به دومین فیلم پروفروش هالیوود در جهان در سال ۲۰۲۱ است و این در حالی است که فروش «زمانی برای مردن نیست» این هفته ۵۰۰ میلیون دلار را رد می‌کند.

به این ترتیب، یونیورسال تنها استودیویی است که در ۵ فیلم برتر جهان، رتبه‌های یک و دو را به خود اختصاص می‌دهد و فیلم اخیر جیمز باند برای رسیدن به دومین فیلم پرفروش امسال شدن در حال گذر از فیلم «گودزیلا مقابل کونگ» است.

در همین حال، «زمانی برای مردن نیست» در فروش میان هفته خود هم قوی ظاهر شده است. بازار این فیلم در انگلستان در حال حاضر پیشتاز همه بازی‌هاست و با فروش ۹۶.۵ میلیون دلاری، تبدیل به بزرگترین فیلم تمام دوران استودیوی یونیورسال شده است. به این ترتیب، «زمانی برای مردن نیست» رکورد ۱۳ ساله «ماما میا!» را در انگلستان می‌شکند.

این فیلم در نقاط دیگر جهان از جمله هنگ‌کنگ، اوکراین، آرژانتین، پاراگوئه و مصر به پرفروش‌ترین فیلم ۰۰۷ تمامی ادوار تبدیل شده است. از نظر رکورد‌های دوران شیوع ویروس کرونا، فیلمی به کارگردانی کاری جوجی فوکوناگا در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم در EMEA است که حتی تا روز یکشنبه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از «سریع و خشن ۹» در این منطقه فروش داشته است.

گفتنی است، فیلم جدید جیمز باند در تاریخ ۲۹ اکتبر در چین و در ۱۱ نوامبر در استرالیا به نمایش درخواهد آمد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند