جشنواره فیلم فجر

یادگار جنوب در گیشه سینمای گلستان

به گزارش باکس افیس ایران: علاقمدان هنر هفتم در گرگان همزمان با پنجمین روز اکران آثار چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در این شهر به تماشای “یادگار جنوب” و “بعد از رفتن” می‌نشینند.

عصر امروز جمعه سالن‌های سینما عصر جدید و پردیس سینمایی کاپری گرگان میزبان علاقه‌مندان تماشای فیلم‌های «یادگار جنوب» و «بعد از رفتن» است.

یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پورامیری و حسن دوماری درباره عشق یک دختر و پسر است که ازدواج آن‌ها باعث می‌شود شرایط پیچیده‌ای رخ دهد.

این فیلم ساعت ۱۶ و ۲۰ در پردیس سینمایی عصر جدید و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کاپری اکران می‌شود.

وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی، سحر دولتشاهی و صابر ابر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ساخته رضا نجاتی با عنوان «بعد از رفتن» که یکی از فیلم اولی های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است هم ساعت ۱۶ و ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی کاپری و ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی عصر جدید به روی پرده می‌رود.

این فیلم روایتگر داستان آرش است که بعد از مدت‌ها دوری به زادگاهش باز می‌گردد و به دنبال گمشده‌اش است.

صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی‌ها، بهرام شاه‌محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی و حامی ترابی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

فیلم‌های شماره ۱۰، جنگل پرتقال، چرا گریه نمی کنی؟، هایپاور، هفت بهار نارنج، روایت ناتمام سیما، در آغوش درخت، آنها مرا دوست داشتند، یادگار جنوب، بعد از رفتن، سرهنگ ثریا، پرونده باز است، کاپیتان، هوک، غریب، آه سرد و عطرآلود به عنوان فیلم‌های جشنواره فجر در گرگان اکران می شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی در پردیس سینمایی کاپری و سینما عصر جدید گرگان برگزار می‌شود. امسال ۲۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند