دانشمندان هسته‌ای

«هِناس» تهدیدها علیه دانشمندان هسته‌ای را به خوبی نشان می‌دهد

به گزارش باکس افیس ایران: سخنگوی دولت سیزدهم معتقد است: «هِناس» تهدیدها و تطمیع‌هایی که برای دانشمندان هسته‌ای اتفاق می‌افتد را نمایش می دهد و نشان می‌دهد علارغم زحمات علمی و اجرایی که برای کشور کشیدند چه فشارهایی را متحمل می‌شوند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه فیلم «هِناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که این روزها روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته و با استقبال مخاطبان مواجه شده است، اثری زیباست، گفت: اینکه «هِناس» به موضوع شهدای دانشمند هسته‌ای پرداخته، واقعا قابل تقدیر است و باید به عوامل خداقوت گفت. همچنین باید گفت که از منظر تولید و بازی بازیگران، فیلمی قابل قبول است.

این که «هِناس» به نسبت با فاصله کمی از شهادت تولید شده است، باعث می‌شود که برای دیگران بهتر روشن شود که مشکلات و سختی‌ها مشابه‌اند

به گفته وی، سختی‌ها و مشکلاتی که این شهدا و به ویژه خانواده آن‌ها چشیدند و به نوعی لحظه به لحظه با آن زندگی کردند، در این فیلم سینمایی به خوبی و زیبایی به نمایش گذاشته شده است.

«هِناس» تهدیدها علیه دانشمندان هسته‌ای را به خوبی نشان می‌دهد

سخنگوی دولت سیزدهم تاکید کرد: تهدیدها و تطمیع‌هایی که برای این دانشمندان اتفاق می‌افتد و فشارهایی که نسبت به این بزرگواران همراه با زحماتی که در حوزه علمی و اجرایی خود کشیده‌اند، وجود دارد، به خوبی در «هِناس» نمایش داده شده است.

بهادری در پایان خاطرنشان کرد: این که «هِناس» به نسبت با فاصله کمی از شهادت تولید شده است، باعث می‌شود که برای دیگران بهتر روشن شود که مشکلات و سختی‌ها مشابه‌اند اما مهم این است که چگونه می‌توانیم با سختی‌ها و مشکلات کنار بیایم، اوضاع را مدیریت کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

«هِناس» تهدیدها علیه دانشمندان هسته‌ای را به خوبی نشان می‌دهد

«هناس» با برداشتی آزاد از یک داستان واقعی در دل تاریخ معاصر، به زوایای زندگی پرتلاطم داریوش رضایی‌نژاد، از شهدای ترور هسته‌ای و تلاش‌های همسرش برای حفظ جان او در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد.

مریلا زارعی و بهروز شعیبی زوج اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند و وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری (هنرپیشه خردسال) با هنرمندی سیاوش طهمورث نیز سایر بازیگران آن هستند.

«هناس» محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است که پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند