هادی مقدم‌دوست

هدی زین‌العابدین جدیدترین بازیگر «عطرآلود» شد

به گزارش باکس افیس ایران:  هدی زین العابدین به عنوان جدیدترین بازیگر فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری معرفی شد.

 هدی زین‌العابدین به عنوان بازیگر جدید پروژه «عطرآلود» تازه‌ترین ساخته سینمایی هادی مقدم‌دوست معرفی شد. «عطرآلود» به نویسندگی حسین حسنی، یک ملودرام عاشقانه است که با نگاهی انسانی به دغدغه‌های اخلاقی بشرِ امروز می‌پردازد. مقدم‌دوست با این فیلم پس از ۷ سال با کارگردانی یک اثر به سینما بازگشته است.

فیلمنامه «عطر آلود» در ادامه سینمای مقدم دوست پس از پروژه‌های «سر به مهر» و «هیهات»، وجهی فطری و انسانی دارد و توسط سید حسین حسنی به نگارش درآمده است. همچنین مصطفی زمانی به عنوان بازیگر اصلی در فیلم سینمایی «عطر آلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست، جلوی دوربین رفت.

هدی زین العابدین زاده ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد. هدی زین العابدین نیز همچون برخی از هنرمندان معروف چون مهدی پاکدل از راه تبلیغات و مدلینگ به عرصه بازیگری وارد شد.

از کارهای طنز هدی زین العابدین میتوان به سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری اشاره کرد. زین العابدین با نقش فاطمه در سقوط یک فرشته مقابل دوربین ظاهر شده است. وی در این سریال نقش دختر ریحانه (با بازی فریبا کوثری ) یک دختر مثبت و متدین جامعه امروزی را به تصویر می کشد. حضور در سقوط یک فرشته برای هدی زین العابدین فرصت خوبی فراهم اورد تا او توانایی های خود را در بازیگری بروز دهد .


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند