جان داد

نمایش ۴ فیلم کوتاه در برنامه سینما و جامعه

به گزارش باکس افیس ایران: برنامه «سینما و جامعه» با نمایش ۴ فیلم کوتاه «گناه»، «کبود»، «جان داد» و «کپسول» روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

فیلم کوتاه «گناه» به کارگردانی ابوالفضل عزیزی، روایت شبی است که معصومه تصمیم می‌گیرد رازی خانوادگی را که سال‌هاست پنهان مانده، قبل از مرگ پدر شوهرش برملا کند …سیروس همتی، الهه زحمتی، معین تک‌روستا، سایه عباس‌پور، حمیده رسولی بازیگران فیلم کوتاه «گناه» هستند.

فیلم کوتاه «کبود» به کارگردانی علی توکلی در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ممکن است پنهان کردن یک واقعه نه از سر حیله‌گری که ناشی از وحشتی باشد که برملا شدن آن به بار خواهد آورد …»

فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و داستان دختر است که سعی می کند ماهی های صید شده توسط پدرش را نجات دهد. این فیلم در جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، جوایز ایسفا، فیلمهای ایرانی زوریخ، کودکان بیجینگ، زنان ترکیه، میهودوی نیویورک، جشنواره زنان پاکستان، ایسکیا گلوبال، سینمامبینته، میلاتزو ایتالیا و جشنواره فیلمهای مستقل نیکل کانادا به نمایش درآمده و توانسته در جشنواره‌های «روتاری» و«اینونو» ترکیه جایزه اول جشنواره و همچنین جایزه ویژه هیات داوران جشنواره» فیلم کوتاه تهران» را از آن خود کند.

همچنین فیلم کوتاه «کپسول»روایت تلاش و تکاپوی پسربچه ای برای تحقق رویای کودکی اش است.

بابک نوری، ندا حسینی، میلاد ترقی خواه، سید محمدرضا حسینی، عباس باقری، سعید جندقی، علی آخوندی و آسمان خدادادی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

برنامه «سینما و جامعه» با همکاری کانون فیلم قاب نو و انجمن سینمایی جوانان ایران برگزار می شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند