رسول ملاقلی‌پور

نمایش و تحلیل «مزرعه پدری» در سومین جلسه از «سینما پرتره»

به گزارش باکس افیس ایران: در ادامه بررسی سیر اندیشه «رسول ملاقلی‌پور» در سلسله نشست‌های «سینما پرتره» بنیاد سینمایی فارابی، سومین جلسه این برنامه به نمایش و تحلیل «مزرعه پدری» اختصاص خواهد داشت.

سومین جلسه از برنامه «سینما پرتره» به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور  توسط رامتین شهبازی و دکتر محمد هاشمی سخنران و کارشناس و نمایش فیلم سینمایی مزرعه پدری اختصاص خواهد داشت.

برنامه «سینما پرتره» روز سه‌شنبه یکم شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در ساختمان شماره ۳ فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) برگزار خواهد شد.

نشست‌های «سینما پرتره» از جمله برنامه‌های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش‌افزایی سینماگران و علاقه‌مندان به سینما است که با همکاری دانشگاه سوره در قالب سلسله نشست‌های «سینما پرتره» به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه‌شنبه‌ها در ساختمان شماره سه برگزار می‌شود.

تاکنون دو برنامه «سینما پرتره» با تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» و نمایش دو فیلم سینمایی پرواز در شب و سفر به چزابه در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزار شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند