اسفندیاری

لزوم خریداری پکیج فیلم ها برای نمایش آنلاین

به گزارش باکس افیس ایران: اسفندیاری از بی توجهی مسئولان به وضعیت سینماگران با توجه به بحران مالی گلایه کرد.

عبدالله اسفندیاری تهیه کننده سینما درباره غفلت مسئولان سینمایی در برهه‌ای که نیاز بیشتر به تصمیم گیری صحیح آن‌ها است، گفت: در شرایطی که دیگر کشور‌ها کمک‌های زیادی به مردمشان در زمینه‌های مختلف دارند و سینما جزئی از آن است؛ متاسفانه مسئولان سینمایی ما، انگار در عالم دیگری سیر می‌کنند و حرف‌ها و طرح‌هایی ارائه می‌دهند که نشانه دور بودن آن‌ها از فضای واقعی و منطقی قضیه است که با این اوضاع روزگار سینمایی خوبی نخواهیم داشت.

این تهیه کننده در خصوص چگونگی حمایت از سینماگرانی که در دوره کرونا با وضعیت بحرانی مالی روبرو شده اند، عنوان کرد: به آن‌هایی که بیمه هستند باید بیمه بیکاری تعلق بگیرد و به افرادی که بیمه‌ای ندارند مبلغی در همان حد بیمه بیکاری بدهند و مسئولان امر می‌توانند این مبالغ را از منابعی که امکان دریافت پول دارند، تامین کنند. در چنین شرایطی است که باید خودی نشان بدهیم وگرنه در شرایط عادی که زندگی عادی پیش می‌رود.

او در خصوص پخش آنلاین فیلم‌ها بیان کرد: این طرح باید به گونه ای پیش برود که وزارت ارشاد یا شرکت‌های پخش، همه فیلم‌ها را در قالب یک پکیج خریداری کرده و بعد نمایش دهند تا مجموعه فیلم‌ها با کیفیت‌های مختلف در فروش، همدیگر را همپوشانی کنند و بتوان به نتیجه رسید.

اسفندیاری گفت: البته خریداری آنها باید به صورت قیمتی عادلانه‌ باشد که صاحب فیلم نه به سود هنگفت بلکه به حداقل سود برسد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند