فیلم سینمایی

«لاله» به دلیل بی مسئولیتی مدیران اکران نمی‌شد

به گزارش باکس افیس ایران: روز جمعه ۲۲ اسفند اکران خصوصی فیلم سینمایی «لاله» در سینما ایران مال با حضور عوامل و با تعداد محدودی مهمان برگزار شد.

اسدالله نیک نژاد، کارگردان فیلم سینمایی «لاله» درباره اکران این فیلم گفت: فیلم سینمایی «لاله» طلسم نشده بود که بخواهد طلسمش شکسته شود؛ این فیلم در شرایط غیرعادلانه و به دلیل رفتارِ غیر مسئولانه بعضی مدیران به این دست انداز گرفتار شد.

وی بیان کرد: مردم شایستگی این را دارند که از دیدن فیلم لذت ببرند. «لاله» نشان می‌دهد که انسان با همه مشکلات و گرفتاری هایش می‌تواند امیدوار باشد. شعار ما این است که در زمین دل ما گیاه ناامیدی هرگز نروید.

تورج منصوری یکی از تهیه کنندگان و مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «لاله» گفت: امیدوارم که این فیلم مورد پسند تماشاگران قرار بگیرد. «لاله» مدیون پروانه پرتو هست که بسیار برای تولید و اکران این اثر جنگید.

وی همچنین درباره اکران نوروزی فیلم بیان کرد: اگر «لاله» اکران نوروزی داشته باشد، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود؛ به شرطی که به ما فرصت تبلیغات کافی داده شود.

پروانه پرتو تهیه کننده فیلم سینمایی «لاله» در ادامه حاشیه اکران خصوصی فیلم به خبرنگار ما گفت: بعد از اتمام فیلم محمد (ص) از من برای این پروژه دعوت شد. فیلم نامه را دوست داشتم؛ چراکه داستان مقاومت یک زن را نشان می‌دهد.

وی افزود: این فیلم در روند تولیدش فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت که نمی‌توانم درباره‌ی آن صحبت کنم، اما سر انجام با حمایت عوامل چرخه تولید این فیلم راه افتاد.

علی سرتیپی، تهیه کننده سینما و پخش کننده فیلم در خصوص این فیلم اظهار کرد: در فیلم «لاله» سعی شده است که از کیفیت اثر از فیلم‌هایی که در ایران ساخته می‌شود، بالاتر باشد. البته عوامل ساخت فیلم تا حدود زیادی در این زمینه موفق عمل کردند.

وی تصریح کرد: فیلم، قصه‌ی یک زن در جامعه ایرانی را به نمایش می‌گذارد. «لاله» پیامی روشن برای تمام دنیا دارد که از آن نگاه بدبینانه و اشتباهی که دارند، فاصله بگیرند.

سرتیپی بیان کرد: امیدواریم با نمایش این فیلم در پرده سینما‌ها شاهد رونق گیشه در سال جدید باشیم؛ این فیلم از ۲۷ اسفند در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در می‌آید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند