سلاح گرم و سرد در دست سلبریتی جعلی؛ فکری برای جامعه نگران کنید

به گزارش باکس افیس ایران:  ویدئوی منتشر شده از یک بازیگر سابق و همسرش در پیج اینستاگرام شخصی او مصداق همین مسئله است. ویدئویی که در آن حین اجرای دابسمش در اتومبیل ظاهراً مدل بالایی، متوسل به هفت‌تیر و چاقو می‌شود تا میزان ابراز ارادت خود را به همسرش نشان بدهد!

ویدئویی که به نوشته ایسنا، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بررسی آن خبر داده است. ایسنا نوشته:«سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ درباره انتشار این ویدئو گفت: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود و اطلاع تیم‌های رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند. وی با بیان اینکه با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو شب گذشته از سوی خود «م.ا» [بازیگر سابق] از صفحه اجتماعی‌اش حذف شد، تصریح کرد: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت ارجاع شد و این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود دارد».

جدا از واکنش بهنگام پلیس به این چنین رفتارهای هنجارشکنانه‌ای، باید از نهادها و مراجع مسئول این مطالبه را داشت که با اتخاذ تدابیری کارشناسانه، راه را بر تکرار نمونه‌های مشابه ببندند. رفتارهایی که در روندی نگران کننده، آرام آرام در تلاش برای حقنه کردن خود به عنوان سبک زندگی هستند، ولی در واقع به بدنه جامعه و فرهنگ و منش آن صدمات جدی وارد می‌کنند.حتی اگر این ویدئوی مبتذل از صفحه شخص مربوط پاک شده باشد، کیست که نداند این ویدئو به سرعت سر از پیج‌های دیگر درآورده و به هر حال تأثیرات منفی خود را می‌گذارد.با این وصف به سرعت باید فکری عاجل برای بستن راه این قبیل سلبریتی‌های جعلی کرد که هر روز هم در حال رنگ عوض کردن هستند و به سمتی خاص غش می‌کنند!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند