« جوجه تیغی » نه دستمزدهای آنچنانی دارد و نه هزینه های بالا

به گزارش باکس افیس ایران: انتشار خبر آغاز پیش تولید فیلم «جوجه تیغی» به عنوان نخستین ساخته حسین پارسایی، به عنوان چهره ای که در تئاتر نمایش های لاکچری پرهزینه را روی صحنه برده است، این پرسش را پدید می آورد که آیا این فیلم هم بودجه چند میلیارد تومانی می طلبد. پرسشی که البته تهیه کننده فیلم در پاسخ به آن صرف چنین هزینه هایی را رد می کند.

مستانه مهاجر تهیه کننده فیلم سینمایی «جوجه تیغی» درباره وضعیت بودجه این فیلم و اولین همکاری با حسین پارسایی صحبت کرد.

مستانه مهاجر تهیه کننده فیلم سینمایی «جوجه تیغی» درباره نحوه تأمین بودجه این فیلم اظهار داشت: «در این فیلم نه از دستمزدهای آنچنانی و هزینه های بالا خبری است و نه بودجه پایین تر از میزان معقول یک پروژه سینمایی را برای آن در نظر گرفته ایم. در واقع بودجه این فیلم کاملاً منطبق با بودجه استاندارد سینمای ایران است و سرمایه پروژه نیز به طور کامل از بخش خصوصی تأمین شده».

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه نسبت به اولین تجربه کارگردانی حسین پارسایی در سینما امیدوار است گفت: «من نسبت به نتیجه نهایی این فیلم بسیار خوشبین هستم و امیدوارم در زمان اکران نیز بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند. جدا از بحث همکاری، آقای پارسایی بسیار انسان شریفی هستند و تاکنون از همکاری با وی لذت برده ام».

مهاجر در حالی از هزینه های پایین این فیلم خبر می دهد که علاقه پارسایی به تولید آثار پرخرج بر اهالی هنر پوشیده نیست! نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی پارسایی که زمستان سال گذشته روی صحنه رفت، هشت میلیارد تومان هزینه در بر داشت و به گفته کارگردانش بالاترین دستمزد بازیگران آن ماهانه ۲۵ میلیون تومان بوده است. هزینه ۲٫۵ میلیارد تومانی نمایش «الیور توئیست» هم که با کارگردانی پارسایی در زمستان ۱۳۹۶ روی صحنه رفت، بسیار چشمگیر بود. بویژه در شرایطی که این نوع از هزینه ها بیشتر صرف سینمای تجاری می شود.

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، «جوجه تیغی» با فیلمنامه ای از مصطفی زندی و سجاد پهلوان‌زاده یک کمدی سیاسی اجتماعی پربازیگر است که ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته‌ یک جوان متعصب‌ را روایت می‌کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت تاثیر قرار می‌دهد! «جوجه تیغی» هشت بازیگر اصلی دارد و قرار است پس از طی کردن مراحل پیش‌ تولید، مهرماه جلوی دوربین برود و بلافاصله برای اکران آماده شود.

با این وصف اگر این فیلم پربازیگر باشد و طبعاً از ستاره های سینما هم بهره ببرد، قطعاً با توجه به دستمزدهای نامتعارف یکی دو میلیاردی طیف خاصی از آنان، هزینه بالایی فقط در همین بخش به پروژه تحمیل خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند