جاى خالى محمدرضا گلزار در گیشه ٩٧

جاى خالى محمدرضا گلزار در گیشه ٩٧
.
محمدرضا گلزار از جمله بازیگران مطرح سینما است که سال گذشته با دو فیلم سینمایى «آینه بغل» به کارگردانى منوچهر هادى و «مادر قلب اتمى» ساخته على احمدزاده در پرده سینماها ظاهر شد. اما سال ٩٧ سال غیبت محمدرضا گلزار در پرده سینماها بود.
.
گلزار که همواره اظهارات مختلف و گوناگونى پیرامون دستمزد هاى بازیگرى اش در سینما به گوش مى رسد، امسال در دو فیلم سینمایى «رحمان ١۴٠٠» و «ما همه با هم هستیم» به ترتیب به کارگردانى منوچهر هادى و کمال تبریزى به ایفاى نقش پرداخته است که بدون شک این دو فیلم در سال ٩٨ اکران خواهند شد.
.
اما اتفاقى که شاید همواره به دور از ذهن بود در سال جارى رخ داد و گلزار به تلویزیون و شبکه سه آمد تا مسابقه «برنده باش» را اجرا کند. حواشى دستمزد گلزار در تلویزیون هم امتداد پیدا کرد و برخى از رسانه ها رقم نجومى را به عنوان دستمزد وى اعلام کردند.
.
همچنین ناگفته نماند گلزار از بازى در سریال شبکه خانگى «دل» به کارگردانى منوچهر هادى هم ظرف چند ماه قبل انصراف داد تا فعالیت هاى خود را امسال در تلویزیون پیگیرى کند. به هر جهت باید دید آثار سینمایى گلزار در گیشه ٩٨ موفقیت آمیز خواهد بود یا سرنوشت دیگرى در انتظار آن ها قرار دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند