سه فیلم پر فروش هالیوود/هم اکنون روی پرده سینمای ایران

راهبه (The NUN)

درباره فیلم

داستان به زمانی برمی‌گردد که یک راهبه جوان، در کلیسایی در رومانی به طرزی مشکوک به قتل می‌رسد. یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتاً ترسناک، به همراه یک راهبه تازه‌کار که نزدیک به اتمام دوره آموزشی است، از جانب شهر واتیکان مسئول تحقیق روی این کلیسا و اتفاقات رخ داده در آن می‌شوند. آن‌ها در حین بررسی پرونده، به راز نامقدس و شومی برخورد می‌کنند که نه‌تنها زندگی، بلکه ایمان و همچنین روح خود را به خطر می‌اندازند.

بازیگران:

تیسا فارمیگا دمیان بیچیر شارلوت هوپ بانی آرونز

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت

درباره فیلم

تانوس بعد از به دست آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه (کال اوبسیدین. ایبانی ماو. پروکسیما میدنایت و کوروس گلایو) جلوی سفینهٔ بازماندگان آزگارد را می‌گیرد. تور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند جلوی تانوس را بگیرند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و تور هم بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال در آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد و جلوی کشته شدنش را می‌گیرد تا به انتقامجویان در زمین خبر دهد تا آماده نبرد شوند. تانوس سفینه را ترک و آن را به وسیله سنگ قدرت منفجر می‌کند.

بازیگران:

رابرت داونی جونیور کریس همسورث مارک رافلو کریس ایوانز اسکارلت جوهانسون بندیکت کامبربچ دان چیدل

مأموریت غیرممکن : فال‌اوت

درباره فیلم

دو سال بعد از دستگیری سالامون لین، بقایای تشکیلاتی که او رهبریش را برعهده داشت اکنون تبدیل به یک گروه تروریستی جدید به نام حواریون شده‌است که در حال عملیات تروریستی در نقاط مختلف دنیا هستند. در این میان؛ هانت و گروهش مأموریت پیدا می‌کنند تا سه کلاهک حاوی پلوتونیم که قرار است در برلین توسط حواریون خریداری شود را پیدا کنند. نقشه حواریون منفجر کردن سه مکان مذهبی مهم بر روی زمین است:واتیکان، کعبه و قدس. با این حال عملیات آنطور که باید پیش نمی‌رود و هانت و افرادش شکست می‌خورند. اطلاعات بعدی هانت و تیمش را به پاریس می‌برد. جایی که قرار است شخصی به نام لارک با فروشنده پلوتونیم که با اسم فرعی بیوه سفید شناخته می‌شود دیدار کند. اما پیش از آنکه هانت وارد عمل شود؛ رئیس آژانس اطلاعات مرکزی که از شیوه سرخود عملیات‌های هانت شاکی است؛ به سراغ او رفته و می‌گوید برای اطمینان یک مأمور سی‌آی‌اِی او را در این مأموریت همراهی خواهد کرد. فرد مورد نظر، یکی از جاسوسان و آدم‌کش‌های حرفه‌ای سی‌آی‌اِی به اسم آگوست واکر است که برعکس هانت؛ شیوه بسیار خشنی در اجرای مأموریت‌ها دارد. هانت و واکر به همراه یک گروه دیگر به پاریس سفر می‌کنند اما اوضاع بازهم به می‌ریزد و حالا این وظیفه هانت است که دریابد در میان این پیچیده‌ترین سیستم‌های جاسوسی در جهان؛ چه کسی دوست و چه کسی دشمن است و باید طرف کدام یک را بگیرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند