جمشید مشایخی

اکران فیلم «اینجا هم باران می‌بارد» یکی از آخرین فیلم‌های جمشید مشایخی

به گزارش باکس افیس ایران: «اینجا هم باران می‌بارد» که فیلمی اکران نشده با بازی زنده‌یاد جمشید مشایخی است، با پایان نمایش فیلم‌های جشنواره در شهرستان‌ها، از این پس سینماهای بیشتری را در اختیار خواهد داشت.

«اینجا هم باران می‌بارد» به کارگردانی نادر طریقت در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و این روزها در سینماها در حال اکران است.

این فیلم یک اثر اجتماعی با حضور بازیگرانی همچون مریم بخشی، احمد نجفی، اتابک نادری، زهرا داوودنژاد، احمدرضا اسعدی، بیوک میرزایی، محمد برسوزیان، رسول نجفیان، و محمد ضیایی است که جمشید مشایخی هم در آن بازی داشته است و حالا پس از حدود دو سال از درگذشت ، این هنرمند به اکران رسیده است.

از بازی‌های آخر مرحوم مشایخی در سینما، فیلم «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی‌اکبر حیدری نیز هنوز اکران نشده است.

پخش این فیلم برعهده دفتر فیلمسازان مولود است و حبیب اسماعیلی (مدیر دفتر پخش) بر لزوم حمایت صدا و سیما و شهرداری در تبلیغ فیلم‌های روی پرده تاکید می‌کند.

البته به گفته او تیزر «اینجا هم باران می‌بارد» تاکنون چند باری از تلویزیون پخش شده ولی با این حال با توجه به آمار مخاطب فیلم در ۶ روزی که از اکرانش آغاز شده، باز هم لازم است اطلاع‌رسانی بیشتری برای فیلم‌ها انجام شود.

وی همچنین اضافه می‌کند که در تهران سینماهای نمایش دهنده این فیلم بیشتر می‌شوند و از آنجا که تا ۲۵ بهمن نمایش فیلم‌های جشنواره در شهرهای دیگر ادامه داشته، تعداد سالن‌های شهرستان‌ها نیز به مرور افزوده خواهد شد.

«اینجا هم باران می‌بارد» قصه خانواده چهار نفری است که با دنیایی از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. مادر خانواده در پی این است تا تنها آرزوی پسر نیمه بینای خود را برآورده کند که خود این ماجراهایی را در پی‌دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند