اولین فیلم پگاه ارضی با بازی شهاب حسینی اکران شد.

فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی از روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت اکران شد.به گزارش بکس افیس ایران فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت در گروه سینمایی پردیس زندگی اکران شد.

«نبات» به کارگردانی پگاه ارضی و با بازی شهاب حسینی، نازنین فراهانی و ستایش محمودی یک ملودرام اجتماعی است که ترسیم روابط انسانی و عاطفی خانوادگی در آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

نبات نخستین ساخته‌ی پگاه ارضی در مقام کارگردان است. این فیلم با بازی شهاب حسینی و نازنین فراهانی نخستین نمایشش را در بخش بازار سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تجربه کرد و این روزها اکران عمومی اش را در سینماهای تهران شروع کرده است.

پگاه ارضی که از کودکی‌ در کانادا زندگی کرده پس از بازگشت به ایران درصدد ساخت فیلم برمی‌آید او پیش از ساخت «نبات»، با دو فیلم کوتاه «عبور» و «بازگشت» توانسته بود در جشنواره‌ی خیرونای اسپانیا حاضر باشد و جایزه‌ی ویژه‌ی هیات داوران را از آن خود کند.

انتخاب بازیگران برای «نبات» پروسه پرماجرایی بوده، ارضی می‌گوید: فیلم‌نامه را از طریق یکی از بازیگران شهرزاد، به دست شهاب حسینی رساندم و امیدی به خوانده‌شدنش نداشتم اما پس از یک هفته با من تماس گرفت و گفت از فیلم‌نامه‌ خوشش آمده اما درگیر شهرزاد است و نمی‌تواند بازی کند.

ارضی اما اصرار داشته که مرد اول قصه‌اش شهاب حسینی باشد و ده ماهی شروع پروژه به تعویق می‌افتد تا شهاب حسینی به فیلم برسد.

عوامل فیلم سینمایی نبات عبارتند از: نویسنده و کارگردان:پگاه ارضی، مدیر فیلمبرداری:اشکان اشکانی،طراح صحنه و لباس:امیر حسین حداد،طراح چهره پردازی:سید جلال موسوی،صدابردار:حسین بشاش، تدوین:بهرام دهقانی-محمد نجاریان،صداگذار:آرش قاسمی،تصحیح رنگ:نیما دبیرزاده،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:ایمان توکلی،دستیار دوم کارگردان:سروش طباطبایی،منشی صحنه:داریوش اسقایی،دستیار اول فیلمبردار:مجتبی شادرو،گروه فیلمبرداری:علیرضا افشاری،مسعود عباسی،محمد بختیاری،مهدی علیزاده،مسئول دوربین:جواد عربی،پشتیبانی فنی:جمشید قدرتی،گروه صحنه و لباس:دستیار اول صحنه:بابک صالح،دستیار لباس:رقیه تقی نژاد،مدیر صحنه:محمدرضا جنیدی،دستیار صحنه :علی کاظمی،گروه صدا:مسعود سید عباسی،جواد شعبانی،گروه چهره پردازی:مرسده رضایی،مرتضی سعیدی،گروه تدارکات:احسان رشیدیان،سعید رفیع زاده،خدمات:فرزاد سروی،وحید عشق پور،مسئول هنروران:جواد حصاری،عکاس:نوید ارضی،مدیر تدارکات:مرتضی اسکندری،مدیر تبلیغات و اطلاع رسانی:احسان هوشیارگر،جانشین تهیه کننده،مجری طرح و مدیر تولید:ابراهیم زاهدی فر،تهیه کننده:هوشنگ نورالهی،سرمایه گذار:حسن غلامی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند