ابهام در اکران فیلم سینمایی «آشفتگی»

به گزارش باکس افیس ایران: اجازه نمایش می‌دهند؟ اکران می‌شود؟ اکران نمی‌شود…؟

اینها پرسش‌هایی است که معمولاً در ذهن صاحبان آثاری موج می زند که یکی از بازیگرانش بنا به دلایلی جلای وطن کرده‌ و خارج نشین شده‌اند.

پیش از این داشته ایم بازیگرانی را که هریک به خاطر مسائلی از ایران خارج شدند و ناخواسته صاحبان فیلم‌هایی را که با بازی‌شان در نوبت اکران قرار داشتند، با مشکلات عدیده‌ای روبرو کردند و سریالهایشان را نیز به محاق ابدی بردند.

جدیدترین این بازیگران که حاشیه‌های فراوانی داشت و برخلاف قبلی ها، دامنه اظهار نظرهایش موضوعات وسیع و بعضاً تخصصی ای را شامل می‌شد، مهناز افشار بازیگر فیلم «آشفتگی» ساخته فریدون جیرانی‌ است.

مهناز افشار که ازدواجش با یاسین رامین پسر محمدعلی رامین از چهره‌های نزدیک به اصولگرایان تندرو صفحه‌ای دیگر بر حواشی زندگی‌اش افزود، با دستگیری همسرش به اتهام ورود شیرخشک‌های فاسد و برخی از اقلام دارویی، همچنان از یاسین رامین حمایت می‌کرد و با بهره‌گیری از فضای مجازی به منتقدان همسرش می‌تاخت!

اقامت طولانی مدت افشار در آلمان، همان کشوری که برای فارغ شدن و زایمان فرزندش به آن سفر کرده بود، باعث نشد این بازیگر با اظهاراتش حاشیه‌ساز نشود! با وجود اینکه آتش سوزان حمایت از یاسین رامین، بنا به دلایلی نامعلوم از سوی او به سردی گرایید و با اعلام تلویحی خبر جدایی‌اش از پسر محمدعلی رامین دایره خبررسانی او در مورد اتهامات و همچنین حمایتش از همسر سابقش کوچک و کوچک‌تر شد، اما باز هم همچنان در کانون توجه حاشیه‌سازی قرار داشت!

خبر احتمال همکاری مهناز افشار با شبکه ام‌بی‌سی‌ پرشیا در برنامه‌ استعدادیابی برای اولین بار توسط بانی‌فیلم رسانه‌ای شد، اما در همان خبر از دور بودن احتمال پذیرش پیشنهاد شبکه عربی توسط افشار گفته بودیم. موضوعی که در هفته گذشته با انتشار ویدیویی از پشت صحنه برنامه «ایرانین گات تلنت» مشخص شد که این بازیگر با نشستن در کنار خوانندگانی مانند ابرهیم حامدی (ابی) و آرش لبّاف (آرش) عطای بازگشت به ایران را به لقایش بخشیده! این موضوع با اعلام دریافت دستمزد یک میلیون یورویی افشار از شبکه عرب سعودی، به نظر قطعی می‌رسد.

حالا آن که بلاتکلیف به نظر می رسد، فریدون جیرانی با فیلم جدیدش «آشفتگی» است که مشخص نیست با مسایلی که پیرامون مهناز افشار به عنوان بازیگر نقش اصلی زن فیلم به وجود آمده، آیا رنگ پرده را به خود خواهد دید یا مدیران سینمایی اجازه نمایش عمومی آن را در ایران خواهند داد؟


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند