تئاتر

«آزردگان» مهدی فردقادری، سال آینده کلید می‌خورد

به گزارش باکس افیس ایران: مهدی فردقادری که پروانه ساخت «آزردگان» را دریافت کرده، برای انتخاب بازیگران این فیلم، از ۴۰۰ نفر از هنرمندان تئاتر و هنرجویان آموزشگاه‌ها، تست گرفته است.

مهدی فردقادری ، کارگردان «جاودانگی» و «بی‌وزنی»، فیلم سوم خود با نام «آزردگان» را، جلوی دوربین خواهد برد.

این کارگردان با اعلام این خبر، گفت: «فیلم سینمایی «آزردگان» بر خلاف دو کار قبلی‌ام؛ «جاودانگی» و «بی‌وزنی»، ساختار کلاسیک خواهد داشت و اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.»

این کارگردان در مورد پیش‌تولید «آزردگان» گفت: «ابتدا قرار بود فیلمبرداری را زمستان آغاز کنیم و تا حدودی پیش تولید را هم پیش بردیم اما بنابر شرایط این روزهای جامعه، زمان تولید فیلم را عوض کردیم. البته تایم فیلمنامه هم طولانی است و تصمیم گرفتم تغییراتی در آن ایجاد کنم.»

این فیلمساز افزود: «فیلم «آزردگان»، پُر بازیگر خواهد بود که در کنار بازیگران شناخته شده، از چهره‌های جدید هم استفاده خواهیم کرد. تاکنون از حدود ۴۰۰ صد نفر از بازیگران تئاتر و آموزشگاه‌ها تست گرفته شده است که تعدادی از آن‌ها برای حضور در فیلم، انتخاب خواهند شد.»

فرد قادری که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، این بار تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را نیز خودش به عهده دارد، در مورد شرایط ساخت این اثر سینمایی توضیح داد: «فیلم «آزردگان» در طیف فیلم‌های مستقل است که با سرمایه بخش خصوصی ساخته خواهد شد.»

«جاودانگی» و «بی‌وزنی» دو فیلم قبلی مهدی فردقادری که هر دو ساختار فرمالیستی داشتند، موفقیت جهانی بسیاری برای او به ارمغان آوردند. این فیلم‌ها علاوه بر نمایش در بیش از ۴۰ جشنواره بین‌المللی از جمله رم ایتالیا و مونیخ آلمان و … موفق به دریافت بیش از ۱۰ جایزه جهانی از اروپا و آمریکا شدند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند