برنامه سینمایی سیما در شبکه نمایش احیا می‌شود | بازگشت هفتگی «هفت» باز هم با افخمی

با نزدیک شدن به حال‌وهوای جشنواره فجر، تلویزیون بار دیگر سراغ برنامه «هفت» رفته و می‌خواهد پیش از شروع جشنواره آن را روی آنتن ببرد. این برنامه سال گذشته با شروع جشنواره فجر از شبکه سه به شبکه نمایش کوچ کرد و حالا هم شبکه نمایش متولی تولید و پخش آن است. بهروز افخمی برای اجرای «هفت» انتخاب شده و قرار است بعد از جشنواره هم به صورت هفتگی ادامه پیدا کند.

به گزارش باکس آفیس ایران ، مدیر شبکه نمایش با نزدیک شدن به جشنواره فجر چهل‌ودوم، از فصل جدید برنامه «هفت» رونمایی کرده است.

سال گذشته درحالیکه بسیاری از سینماگران و منتقدان حاضر به حضور در تلویزیون و گفت‌وگو با برنامه‌های سینمایی نبودند، بهروز افخمی اجرای برنامه «هفت» را به عهده گرفت که البته با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد. پس از تجربه سال گذشته و با وجود اینکه این اواخر افخمی در کانون برخی حواشی قرار گرفته بود، باز هم اجرای این برنامه به این کارگردان سپرده شده است.

آنطور که اعلام شده شبکه نمایش برای «هفت» برنامه‌ریزی طولانی‌مدت دارد و بعد از جشنواره هم به پخش آن به صورت هفتگی ادامه خواهد داد و مجددا جمعه‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت.

محمدعلی غلام‌رضایی مدیر شبکه نمایش اعلام کرده که در ایام جشنواره این برنامه هرشب به صورت زنده از کاخ جشنواره پخش می‌شود و از بهار ۱۴۰۳ با تغییراتی همراه خواهد بود.

درحال حاضر «هفت» از سه بخش پرونده ویژه، میز نقد سینمای ایران و میز نقد سینمای جهان تشکیل شده. امیر قادری و حمیدرضا قادری کارشناسان ثابت بخش میز نقد سینمای ایران هستند و جواد طوسی و رضا صدیق نیز به عنوان منتقد و کارشناس در میز سینمای جهان حضور دارند.

برنامه «هفت» اولین بار سال ۱۳۹۸ با اجرای فریدون جیرانی از شبکه سه پخش شد و خیلی زود توانست به برند معتبری در حوزه سینما بدل شود. سال‌ها فصل‌های مختلف آن توسط مجری‌های متفاوت روی آنتن رفت تا اینکه از سال گذشته به شبکه نمایش رسید. باید دید وضعیت آن در جشنواره چهل‌ودوم به کجا خواهد رسید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند