انتخاب بازیگر برای فصل دوم سریال One Piece در جریان است

باکس آفیس ایران : فرنچایز «وان پیس» از جمله فرنچایزهای بسیار برجسته و طولانی به شمار می‌رود که در ابتدا در قالب مانگایی به همین نام توسط ایچیرو اودا ساخته شده و در ادامه نیز در قالب انیمه‌ای سریالی برای مخاطبان به نمایش در آمده و همچنان نیز این مانگا و انیمه ادامه دارند.

در سال ۲۰۲۳ میلادی، سرویس آنلاین نتفلیکس نسخه لایو اکشن «وان پیس» را پخش کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و توانست نقدهای خوبی از منتقدان بگیرد. همین نیز آن را به یکی از بهترین و موفق‌ترین اقتباس‌های ساخته شده از انیمه و مانگا تبدیل کرد.

موفقیت فصل اول سریال «وان پیس» سبب شد تا سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت فصل دوم آن را صادر کرد و در حال حاضر نیز تولید فصل دوم در جریان است. حالا گزارش‌های تازه حاکی از انتخاب بازیگر برای کاراکتری جدید در فصل دوم سریال «وان پیس» هستند.

طبق گزارش‎‌ها، سازندگان سریال «وان پیس» به دنبال انتخاب بازیگر برای کاراکتر جدیدی به نام میس گلدن‌ویک هستند. این شخصیت به صورت زیر توصیف شده است:

شخصیتی زن که شخصیتی شبیه به ونزدی آدامز دارد. گول ظاهر جوان و رفتار کودکانه‌اش را نخورید. او قاتلی با قدرت‌های فراطبیعی از متقاعدسازی افراد است که می‌تواند کاری کند قربانیانش از هر دستور سادیستی او پیروی کنند. او به جای اینکه دوست پیدا کند، متوجه می‌شود که آسان‌تر است که مردم را به اسباب بازی‌هایش تبدیل کند. حتی قهرمان داستان یعنی فردی خوش‌بین با رویاهای تزلزل‌ناپذیر نیز در حضور او احساس ضعف می‌کند.

از آنجا که فصل اول سریال «وان پیس» به طور کامل قوس داستانی East Blue را پوشش داده بود، انتظار می‌رود فصل دوم به داستان Arabasta بپردازد. مطمئنا افراد آشنا با مانگا و انیمه می‌دانند که این داستان بسیار گسترده است و باید دید که سازندگان چطور آن را به نمایش در می‌آورند.

شخصیت شرور میس گلدن‌ویک همکار شخصیت شرور دیگری به نام Mr. 3 است و آ‌ن‎‌ها جزو سیندیکایی به نام Baroque Works هستند، سیندیکایی که علاقه‌مندان به انیمه «وان پیس» با آن آشنایی دارند. هنوز تاریخ پخش فصل سوم سریال «وان پیس» مشخص نشده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند