اطلاعاتی از فیلم جدید X-Men منتشر شد

باکس آفیس ایران : زمانی که در سال ۲۰۱۹ میلادی خبر خریداری شدن کمپانی فاکس قرن بیستم توسط دیزنی منتشر شد، شاید که مهمترین ویژگی آن اضافه شدن گروه مردان ایکس به دنیای سینمایی مارول بود. اتفاقی که از آن زمان تاکنون به شکل حضور افتخاری شخصیت‌هایی نظیر پروفسور ایکس در فیلم دکتر استرنج ۲ و سکانس‌هایی کوتاه و احتمالی در فیلم ددپول ۳ به وقوع پیوسته و اساساً تا به امروز زیر نظر استودیو مارول لایو اکشن اختصاصی از X-Men تولید نشده است. البته که کوین فایگی در جریان مراسم کامیک‌کان خبر از ساخت چنین پروژه‌ای داد که فعلاً خبری از آن نبوده است.

با این حال در اقدامی غیرمنتظره گزارشی از Production Weekly منتشر شده که خلاصه داستان فیلم جدید و اختصاصی X-Men در دنیای سینمایی مارول را به اشتراک گذاشته است. خلاصه‌ای ساده که به شرح زیر خواهد بود:

تیم جهش یافته‌ها به رهبری چارلز اگزاویر وظیفه دارد تا به محافظت از دنیایی بپردازد که ساکنینش به دلیل برخورداری این موجودات از توانایی‌ها و ظاهر منحصر به فرد، از آن‌ها تنفر و وحشت دارند.

قاعدتاً با خلاصه‌ای طرف هستیم که فاقد هرگونه اسپویل خاصی بوده و عملاً اطلاعات چندانی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. زیرا کلیت این داستان همیشه یکی از ویژگی‌های دنیای مردان ایکس بوده و حتی فیلم‌های ساخته شده توسط کمپانی فاکس نیز بر آن تمرکز داشتند. داستان هر چه باشد، می‌دانیم که جهش یافته‌ها از همین حالا در دنیای سینمایی مارول حضور داشته و اساساً خود را از چشم مخاطبین پنهان نموده‌اند.
ساخت فیلم جدید X-Men در مراحل اولیه خود قرار داشته و از کارگردان گرفته تا تیم بازیگری، هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نمی‌باشد. با این حال امید می‌رود که Deadpool & Wolverine بتواند زمینه را برای حضور این گروه محبوب از دنیای کمیک مهیا کرده و چه بسا به لطف ایده جهان‌های موازی، برخی از شخصیت‌های آن را به معرض نمایش بگذارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند