«چقدر دره من سبز بود» را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازم

به گزارش باکس افیس ایران: محمدرضا هنرمند در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه سریالی با عنوان «چقدر دره من سبز بود» است.
محمدرضا هنرمند کارگردان سینما و تلویزیون درباره فیلمنامه جدید خود اظهار داشت: در حال حاضر همراه با علی‌اکبر محلوجیان مشغول نگارش فیلمنامه سریالی با عنوان «چقدر دره من سبز بود» هستیم و قصد دارم پس از اتمام کامل نگارش فیلمنامه آن را برای شبکه نمایش خانگی بسازم. فیلمنامه این سریال برداشتی آزاد و آداپته شده از رمانی به همین نام از ریچارد لولین و همچنین فیلمی از جان فورد فقید است.

وی افزود: «چقدر دره من سبز بود» در ۲۶ قسمت در حال نگارش است و تاکنون حدود ۳۰ درصد فیلمنامه آن نوشته شده. هنوز با تهیه کننده ای به توافق نرسیده ام و در حال حاضر مشغول مذاکره با چند گزینه هستم.

هنرمند در پایان در پاسخ به این سوال که چرا فیلمنامه جدید خود را برای تلویزیون نمی‌سازد گفت: به دلیل سیاستی که این روزها بر تلویزیون حاکم است و دلخوری که از این سازمان دارم، ترجیح دادم این فیلمنامه را در مدیومی دیگر بسازم. متأسفانه مدیران تلویزیون در رفتاری غیر حرفه ای ۳۰ میلیون تومان از دستمزدم در سریال «آشپزباشی» را از سال ۸۸ پرداخت نکرده‌اند و پس از گذشت ۱۰ سال و با تغییر و تحولات ارزی در کشور برای پرداخت دستمزدم حتی تماسی نیز با من نگرفته‌اند.

این نوع رفتار غیر حرفه‌ای باعث دوری بسیاری از اهالی هنر از صدا و سیما می‌شود و عجیب است سازمانی که سالانه بودجه عظیمی به آن تعلق می‌گیرد، چنین رفتاری را در قبال هنرمندان دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند