«آمرلی» به شبکه نمایش خانگی رسید

به گزارش باکس آفیس ایران به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر محبوبِ جهانِ عرب و دیگر بازیگران مشهور عرب، هم‌زمان با پخش جهانی؛ روزهای جمعه و شنبه‌ هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم «فیلم‌نت» پخش می‌شود.

«آمرلی» در کشور عراق فیلمبرداری شده‌ است و تمامی بازیگران آن از جمله مصطفی زمانی؛ تنها بازیگر ایرانیِ این سریال، به زبان «عربی» صحبت می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند این سریال را به صورت «دوبله‌ فارسی» و یا با زبان «عربی همراه با زیرنویس فارسی» تماشا کنند.

تا به حال سه قسمتِ سریالِ «آمرلی» از شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و پخش آن در ایران و کشورهای عربی هم‌چنان ادامه دارد.

امیر منوچهری، منوچهر زنده‌دل، تورج مهرزادیان، مریم صفی‌خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازنین یاری، شراره حضرتی، امیرعباس‌ پیام، صنم نکواقبال، محسن بهرامی، مهیار ستاری و دیگر افراد مطرح عرصه‌ دوبله از جمله گویندگان این سریال هستند که به جای شخصیت‌های این سریال صحبت می‌کنند.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که سریال «آمرلی» در سه روزِ هفته و ساعتِ ۸ شب پخش می‌شود؛ اما با توجه به مهیا شدن هم‌زمانِ نمایشِ نسخه دوبله شده و عربی(همراه با زیرنویس فارسی)؛ ضمن عذرخواهی از مخاطبان سریال «آمرلی» در روزهای جمعه و شنبه‌ی هر هفته ساعت ۸ صبح در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

«آمرلی» روایت‌گرِ عاشقانه‌ یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است و در ژانر درام، عاشقانه و جنگی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند