فصل دوم سریال «بازی مرکب» اواخر سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود

 باکس آفیس ایران:سریال «بازی مرکب» نیازی به معرفی ندارد و افراد بسیار زیادی با این اثر آشنا هستند. فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۱ میلادی از سرویس آنلاین پخش شد و توانست به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این سرویس تبدیل شود و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

به عنوان یکی از موفق‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین نتفلیکس، ساخت دوم آن اجتناب‌ناپذیر بود و حالا نیز طرفداران مشتاقانه منتظر فصل جدید این سریال هستند، فصلی که در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

سرویس آنلاین نتفلیکس قرار است فصل دوم سریال «بازی مرکب» را در سال ۲۰۲۴ میلادی پخش کند ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است. در جلسه‌ای بین سرمایه‌گذاران و سهام‌داران، آشکار شده که فصل دوم این سریال اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد.

طبق گفته نتفلیکس، فصل دوم سریال «بازی مرکب» و فصل ششم سریال Cobra Kai در یک بازه زمانی عرضه خواهند شد و احتمالا این بازه زمانی در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی باشد. با این وجود، هنوز سرویس آنلاین نتفلیکس تاریخ دقیقی را برای پخش این دو سریال اعلام نکرده است.

ساخت فصل دوم سریال «بازی مرکب» در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام شده بود و تولید آن نیز از ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شده بود و بازیگران و عوامل سازنده نیز ۱۰ ماه را مشغول فیلم‌برداری آن بودند. در حال حاضر نیز فصل دوم در مرحله پس از تولید قرار دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند