تجاوز

پایان «تقریبا خانواده» با امتیاز پایین و شایعه تجاوز

به گزارش باکس افیس ایران: امتیاز نازل و انتشار شایعه تجاوز درباره یکی از بازیگران «تقریبا خانواده» Almost Family، پایان این سریال را رقم زد.

شبکه فاکس، پایان ساخت و پخش سریال درام «تقریبا خانواده» را پس از تنها یک فصل اعلام کرد.

مدیران این تصمیم را زمانی گرفتند که بر اساس آمارها این مجموعه کمترین امتیاز را از تماشاگران گرفت و از سویی، ایراد اتهام تجاوز به تیموتی هاتن، از بازیگران معروف سریال حاشیه هایی منفی پیرامون آن ایجاد کرد. هاتن متهم به تجاوز به یک دختر ۱۴ ساله در اوایل دهه ۱۹۸۰ شده است. این بازیگر در بیانیه ای این ادعاها را کاملاً و به طور واضح رد کرده است. البته فاکس از هر گونه اظهار نظر در مورد پرونده هاتن خودداری کرده است. فصل اول این سریال اوایل سال جاری میلادی در ۱۳ اپیزود به پایان رسید و جالب آنکه دو قسمت آخر آن در یک شب روی آنتن رفت!

«تقریباً خانواده» بر اساس سریال استرالیایی «خواهران»، با محوریت زندگی زنی به نام جولیا بیچلی (بریتانی اسنو) است که درمی یابد پدرش لئون (هاتن)، پزشک مشهور باروری از مواد ژنتیکی در اختیار خود استفاده کرده است تا ده ها کودک دیگر را بدون اطلاع مادرانشان به دنیا بیاورد. او در ادامه با ادی (مگالین اچیکناوک) و رُکسی(امیلی آزمنت) به عنوان دو خواهر تازه کشف شده خود آشنا می شود و … .

این سریال ۶٫۴ از ۱۰ ستاره سایت IMDB را به دست آورده است. خالق این سریال آنی ویسمن از جمله تهیه کنندگان سریال های «زنان خانه دار سرسخت» و «ایست ویک» است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند