خبر بد برای هواداران «داستان ترسناک آمریکایی»

به گزارش باکس افیس ایران: سارا پالسون ستاره سریال پرطرفدار «داستان ترسناک آمریکایی» American Horror Story در فصلهای آینده آن حضور نخواهد داشت.

نویسنده ورایتی با اعلام این خبر به کنایه نوشت که اگر این اتفاق بیفتد، دیگر تماشای «داستان ترسناک آمریکایی» لطفی نخواهد داشت. سارا پالسون بازیگر ۴۵ ساله آمریکایی سال ۲۰۱۶ برای بازی در این سریال برنده گلدن گلوب و امی شد. پالسون تاکنون در تمام هشت فصل این سریال که از سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی فاکس تولید شده، حضور داشته است.

فصل نهم این سریال از ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) به پخش خواهد رسید والبته پالسون در این فصل بازی داشته است. گفته می شود احتمال دارد او با نقشی فرعی و کوتاه به عنوان هنرپیشه مهمان در فصلهای بعدی این سریال ترسناک و جنایی حضور داشته باشد. فصلهای یک تا هشت این سریال به ترتیب خانه قتل، تیمارستان، محفل، نمایش عجایب، هتل، روناک، فرقه، آخر الزمان نام داشته اند.

هر فصل این سریال داستانی مجزا دارد که در پایان همان فصل داستان پایان می‌یابد، اما اکثر بازیگران اصلی سریال، در تمام فصل‌ها با نقش‌های متفاوت حضور دارند.

لیدی گاگا، ایوان پیترز، تیسا فارمیگا، دنیس اوهیر، جسیکا لنگ، زاکاری کوئینتو، جوزف فینز و …. از جمله بازیگران این مجموعه هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند