سرقت

بعد از «تاج»، «لوپن» هم قربانی سرقت شد

به گزارش باکس افیس ایران: به تازگی حدود ۲۰ مرد به محل فیلمبرداری سریال «لوپن» حمله کردند و وسایل فیلمبرداری به ارزش ۳۰۰ هزار دلار را به سرقت بردند.

فقط یک روز پس از آن که دزدان بیش از ۲۰۰ هزار دلار لوازم مربوط به سریال «تاج» را بردند، نتفلیکس دوباره قربانی سرقت در جریان فیلمبرداری «لوپن» ‌در فرانسه شد.

این سرقت در محله‌ای در حومه پاریس و نزدیک محله نانتر اتفاق افتاد و در حالی که گروه فیلمبرداری مشغول کار بودند، دزدان به آنها هجوم آوردند وسایل آنها را سرقت کردند.

اکنون پس از وقفه‌ای کوتاه که در کار فیلمبرداری پیش آمد، کار ساخت سریال دوباره از سر گرفته شد.

گفته شده در حالی که فصل سوم سریال «لوپن»‌ با حضور عمر سای بازیگر اصلی آن در حال فیلمبرداری بود حدود ۲۰ نفر که صورت خود را پوشانده بودند پس از پرتاب وسایل آتشزا وارد محل فیلمبرداری شدند و تجهیزاتی به ارزش ۳۰۰ هزار دلار را به سرقت بردند.

نتفلیکس نیز این خبر را تایید کرد و گفت بازیگران و گروه فیلمبرداری در سلامت کامل هستند و هیچ آسیبی ندیده‌اند.

این حمله روز دوشنبه رخ داد و تنها چند ساعت پس از آن عمر سای ‌در مراسم سزار روی صحنه رفت تا در دهمین سالگرد نمایش کمدی تحسین شده «دست‌نیافتنی‌ها» که برای آن جایزه سزار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده بود، حضور یابد.

در سومین فصل از سریال «لوپن» سای دوباره در نقش آسان دیوپ جلوی دوربین می‌رود. این شخصیت الهام گرفته از دزد مشهور تاریخی آرسن لوپن است. این سریال که توسط استودیوی فرانسوی گومون تولید می‌شود دومین موفقیت بزرگ بین‌المللی نتفلیکس پس از «بازی مرکب» را رقم زده است.

چند روز پیش در سِت فیلمبرداری فصل پنجم سریال «تاج» نیز حدود ۲۰۰ هزار دلار از وسایل لوکس این سریال سلطنتی به سرقت رفت. در این سرقت بیش از ۳۵۰ قلم کالا که برای دکوراسیون به کار رفته بود دزدیده شد. این سرقت توسط ۳ اتومبیل که در صحنه فیلمبرداری در یورکشایر حاضر شدند، صورت گرفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند