بازیگران جدیدی به فصل سوم سریال Reacher اضافه شدند

به گزارش باکس آفیس ایران ، آمازون به‌تازگی بازیگران بیشتری برای حضور در فصل سوم سریال Reacher را برای بازی در نقش‌های کلیدی استخدام و معرفی کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Reacher در تورنتو در جریان است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران فصل سوم سریال ریچر اضافه شده است. برایان تی با سابقه بازی در فیلم The Wolverine و فیلم Jurassic World برای بازی در یک نقش کلیدی به فصل سوم سریال Reacher پیوسته است. او نقش کویین را بر عهده دارد که از نظر فیزیکی شخصیتی ترسناک است. او سرهنگ دوم ارتش بود و جک ریچر ۱۰ سال پیش و زمانی‌که او در حال فروش اسرار نظامی به کشورهای دشمن بود، در مورد وی تحقیق می‌کرد.

علاوه‌بر برایان تی، جانی برشتلود در نقش ریچارد بک که هنرمند و دانشجوی کالج است، روبرتو مونتسینوس در نقش گیرمو ویلانووا که مامور DEA است و دنیل دیوید استوارت در نقش استیون الیو که مامور تازه‌کار DEA است، دیگر بازیگران جدید فصل سوم سریال ریچر هستند. پیش از این آنتونی مایکل هال و سوفیا کاسیدی به جمع بازیگران فصل سوم سریال Reacher اضافه شده بودند که بازگشت آلن ریچسون در نقش جک ریچر و ماریا استن در نقش فرانسیس نیگلی در فصل جدید این سریال اکشن تایید شده بود.

فصل سوم سریال Reacher براساس رمان Persuader (وسوسه انتقام) که هفتمین کتاب از مجموعه جک ریچر نوشته لی چایلد است، ساخته می‌شود که ریچر ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم‌ربایی است و با مداخله احساسی باعث می‌شود که بدون اطلاع درگیر یک عملیات پیچیده اداره مبارزه با مواد مخدر شود. هدف این عملیات سرنگونی یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر با نام زکری بک است که در یک عمارت مستحکم کنار دریاچه کارش را دنبال می‌کند.

بااین‌حال ریچر اهداف خودش را دنبال می‌کند که رسیدگی به یک انتقام‌جویی شخصی از فرانسیس خاویر کوین، افسر سابق پلیس است. انتظار می‌رود فصل سوم سریال Reacher مانند دو فصل اول در ۸ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ از شبکه آمازون پرایم پخش شود. نیک سانتورا وظیفه ساخت سریال ریچر را بر عهده دارد که برای ساخت فصل سوم این سریال نیز بازگشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند