«پایتخت۶» در نگاه داشتن مخاطب پای تلویزیون موفق است

به گزارش باکس افیس ایران: عوامل سریال «پایتخت۶» با هوشمندی، شخصیت‌های شناخته شده را در مکان و موقعیت‌های اجتماعی کاملا متفاوتی قرار دادند.

کیوان امجدیان نویسنده و منتقد درباره توفیق مجموعه «پایتخت۶» در ارتباط با مخاطب گفت: با وجود اینکه در دنیا مجموعه‌هایی با فصل‌های متعدد (بالاتر از ۱۰ فصل) را شاهد هستیم که اکثرا در جذب مخاطب موفق هستند، اما در ایران تجربه ساخت مجموعه با فصل‌های متعدد نداشتیم یا کمتر انجام شده است. از سوی دیگر اکثر مجموعه‌های داخلی در فصل دوم و سوم توان و پتانسیل نگاه داشتن مخاطب را از دست می‌دهند. اما«پایتخت» از نادر مجموعه‌هایی است که می‌بینیم در فصل ۶، همچنان با قدرت مخاطب را با خود همراه کرده است.

وی ادامه داد: پس از پایان فصل پنجم با خودم فکر می کردم که چطور گروه سازنده، فصل ۶ را ادامه می‌دهند و چه تمهیدی برای جذب مخاطب اتخاذ می‌کنند. کار واقعا سختی به نظر می رسید. اما دیدیم که گروه با هوشمندی، شخصیت‌های شناخته شده را در مکان و موقعیت‌های اجتماعی کاملا متفاوتی قرار دادند تا روایتی جدید از موقعیت‌های تازه خلق کنند. شخصیت‌های شناخته شده از ۵ فصل گذشته در موقعیت‌های جدید ماجرا‌های جذابی را خلق کردند.

امجدیان تاکید کرد: گروه همانند همه مردم با شیوع بیماری کرونا درگیر بودند و با استرس و نگرانی این مجموعه را آماده کردند. ممکن است ضعف‌هایی در بعضی موارد ازجمله دیالوگ‌ها داشته باشند، اما همچنان باتوجه به اینکه کار را به موقع به پخش می‌رسانند، در این شرایط کار قابل تاملی است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند