قربان نجفی

نقشم هیچ ارتباطی به کشمیریِ دهه ۶۰ نداشت

به گزارش باکس افیس ایران: قربان نجفی گفت: نقش من هیچ ارتباطی به مسعود کشمیری دهه ۶۰ ندارد و نخواستم درباره آن چیزی بدانم.

قربان نجفی بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه حضور خود در سریال «سرجوخه» گفت: تجربه خوبی از همکاری با احمد معظمی در سریال خانه امن داشتم؛ به دلیل همین شناخت من ایفای نقش کشمیری در سرجوخه را پذیرفتم. گروه خوبی بود و انرژی مثبتی در بین عوامل این سریال وجود داشت.

وی ادامه داد: نقش من هیچ ارتباطی به مسعود کشمیری دهه ۶۰ ندارد و نخواستم درباره آن چیزی بدانم. اگر شباهت‌هایی بین این دو وجود داشته باشد، به من ارتباطی ندارد؛ چرا که برای من اتفاقاتی که برای کاراکتر سرجوخه رخ می‌دهد مهم است. بنابراین کار کردن در این نقش برایم جذاب بود.

نجفی درباره تأثیرگذاری سرجوخه روی مخاطبان گفت: مخاطبان قصه‌های معمایی، چالشی و حادثه‌ای را دوست دارند و خوشبختانه احمد معظمی هم به خوبی از پس این کارها برمی آید. البته نمی‌توانم به قطعیت بگویم که روی مخاطب تأثیر می‌گذارد؛ چرا که بعضی‌ها با شنیدن یک حرف دگرگون می شوند و بعضی هم هزار قصه می شنوند اما تأثیری در زندگی شان ندارد.

این بازیگر درباره کار‌های دیگر بیان کرد: این روزها در سریالی با آقای مستوران کار می‌کنم. چند کار هم پیشنهاد شده است، اما هنوز کار جدیدی را قبول نکردم. در تدارک ساخت فیلم دوم خودم با نام «شدن» هستم که در  ژانر اجتماعی است و قصه آن درباره خانمی هست که بازخرید می‌شود و اتفاقاتی برای او رخ می دهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند