سریال

سریال «شب بیدار»؛ اصلی‌ترین گزینه شبکه دو برای پخش در ایام محرم

به گزارش باکس افیس ایران:  سریال سی قسمتی «شب بیدار» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام، اصلی‌ترین گزینه شبکه دو برای پخش در ایام عزاداری ماه محرم و صفر است.

در این مجموعه بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسومهر، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، پویا امینی، سارا احمدیان، بهزاد خداویسی، مریم موسویان و شاهد احمدلو بازی می‌کنند.

مضمون اصلی سریال در رابطه با یتیم‌نوازی، توجه به یتیم و آموزه‌های دینی در این خصوص است. بازی دو شخصیت اصلی که در تقابل با یکدیگر هستند را پرویز فلاحی‌پور و عبدالرضا اکبری عهده دارند.

محسن با بازی پرویز فلاحی‌ پور در این سریال صاحب یک گلخانه است. او چند سالی در جبهه بوده و موج انفجار در جنگ او را گرفته‌است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. از طرفی او قیم پسری است که ماجراهایی را در پی دارد.

این سریال در ایام ماه محرم هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: کارگردان: رضا ابوفاضلی، تهیه‌کننده: علی مهام، نویسندگان: محسن سرتیپی، نازنین  فرخلو، بازنویسی فیلمنامه: مهدی میرباقری، نادر برهانی مرند، مدیر فیلمبرداری: علیرضا تقوی، مدیر تولید: هاشم علی اکبری، مدیر صدابرداری: روح اله جعفربگلو،  طراح  صحنه و لباس مرتضی احمدخانی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، مدیر برنامه‌ریزی: حمیدرضا علیپور، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند