سریال

سرنوشت نامعلوم پخش سریال «میانبر»

به گزارش باکس افیس ایران: تهیه کننده سریال «میانبر» گفت: با وجود اینکه ۱۵ قسمت نهایی به طور کامل به شبکه تحویل داده شده است، اما هنوز از سمت شبکه زمان پخش مشخصی را به ما اعلام نکردند.

«محمد صالحیان» تهیه کننده سریال «میانبر» با اشاره به زمان پخش این سریال گفت: مدتی است که تصویربرداری سریال به پایان رسیده است و حتی تدوین تا قسمت ۱۵ نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: اما نمی دانم چرا هنوز از سمت شبکه به ما اعلام نکردند که قرار است دقیقا در چه تاریخی پخش داشته باشیم.

این تهیه کننده همچنین افزود: با توجه به اقبال خوبی که از سمت مخاطبانمان و آقای علی دارابی داشتیم قرار بود این سریال تا فصل ۴ و حتی ۵ نیز ادامه داشته باشد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبى، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق ، وحید اسمى خانى، وحید چنانی، مرتضی علی آبادی ، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند که تعدادی از آنها در ژانر کمدی کارهای شاخصی را تا به حال در تلویزیون بازی کرده‌اند. همچنین تمامی بازیگران مرد این سریال هر از گاهی با هماهنگی قبلی دور هم جمع شده و به بررسی مشکلاتی که در ساختمان رخ می‌دهند می‌پردازند.

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شد.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا گروه نویسندگان «میان بر» هستند که کارگردانی آن به عهده یزدان فتوحی است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند