سریال‌ های جدید

روایت تروریسم اقتصادی در سریال تمام رخ

به گزارش باکس افیس ایران:  همزمان با آغاز فصل زمستان سریال‌ های جدید تمام رخ و لغزش مهمان شبکه‌های سیما می‌شوند.

سریال «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی و محصول جدید مرکز سیما فیلم است که شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» که توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی و بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به نگارش درآمده با محوریت طنز، فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران را به تصویر کشیده است.

در این سریال بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداخته‌اند که می‌توان به مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علی‌رضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سروش جمشیدی، سامان گوران، علی‌رضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، نیما شاهرخ‌شاهی، حدیثه تهرانی، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، صهبا شرافتی و لیلا بوشهری اشاره کرد.

آزادی مشروط

«رقص پرواز» عنوان سریالی تلویزیونی به کارگردانی احمد مرادپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان است که برای پخش از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است.

قصه زندگی پزشکی حاذق به نام دکتر یاوری در این فیلم روایت می‌شود، یک پزشک متخصص و جراح که در زمان جنگ تحمیلی از آمریکا به ایران بازگشته و برای انجام یک عمل جراحی مجبور می‌شود به اهواز سفر کند. همزمان ملیحه دانشجوی پزشکی برای یافتن نامزد خود دکتر مولایی ناخواسته با دکتر یاوری همراه می‌شود که ورود آن دو به اهواز مصادف با بمباران شهر توسط دشمن است و …

مهدی هاشمی، لاله اسکندری، شهاب حسینی، امیرحسین صدیق، سیروس گرجستانی، بیوک میرزایی، فخرالدین صدیق شریف، اصغر نقی زاده، آفرین عبیسی، ناصر ایزدفر و محمود مقامی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

رقص پرواز

مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این سریال کسانی را به تصویر می‌کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن فروشی دهند. رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند. این سریال از امشب شنبه ۳ دی ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

تمام رخ

سریال کره‌ای «کارآگاه خوب» از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱۳:۲۰ خواهد بود. مخاطبان می‌توانند خلاصه قسمت‌های این سریال را روز جمعه ساعت ۱۹ مشاهده کنند.

این سریال جذاب پلیسی به نویسندگی جین وون چوی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی در ژانر درام معمایی است و هنرمندانی نظیر سون هیون جو، جانگ سونگ جو، لی الیجا، جی سونگ هاین و چا رئی هیونگ و… در آن نقش آفرینی کرده اند.

این سریال ماجرای کاراگاهانی را روایت می‌کند که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. کانگ دو چانگ کاراگاهی است که ۱۸ سال از عمر خود را صرف انجام این کار کرده است، او برای پیدا کردن مجرمان و حل پرونده ها، از تجربه و روابط شخصی اش استفاده می‌کند، در حالی که «اوه جی هیوک» کاراگاه نخبه ایست که ۹ ساله مشغول به کار است، او برخلاف کانگ دو چانگ، برای حل پرونده‌ها از شواهد موجود و همچنین روانشناسی جنایتکاران استفاده می‌کند. هر دوی آن‌ها با هم کار می‌کنند و اغلب اوقات با هم دیده می‌شوند. ولی روش‌های بررسی پرونده‌های جنایی آن‌ها با هم متفاوت است و…

کارگاه خوب

همچنین سریال شش قسمتی «لغزش» که محصول کشور فرانسه است با بازی اریک کانتونا ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند