حسن اسدی و رضا ایرانمنش به سریال «سایه ها» پیوستند

به گزارش باکس آفیس ایران: مجموعه اپیزودیک «سایه ها» در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می رود.

«سایه ها» عنوان سریالی اپیزودیک به کارگردانی جواد گرانمایه خلاری است که به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گفته امیرحسین عنایتی تهیه کننده این مجموعه، «سایه ها» در ۲۶ قسمت برای پخش از تلویزیون تولید می شود که در فاز اول هفت قسمت از آن مقابل دوربین می رود. گروه نیز در حال حاضر مشغول تکمیل لیست بازیگران پروژه هستند. تاکنون از میان بازیگران حضور حسن اسدی و رضا ایرانمنش در این مجموعه قطعی شده است.

هر قسمت این سریال اپیزودیک دارای داستانی پندآموز است که در ۴۵ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

نویسندگی این مجموعه را امیرحسین عنایتی بر عهده دارد. عنایتی در کارنامه خود ساخت فیلم «وقت رویا» را برعهده داشته که پس از حضور در چند جشنواره خارجی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

آخرین فعالیت او در تلویزیون مجموعه «صراط» است که امسال در قالب ۲۶ قسمت روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت.

دیگر عوامل «سایه ها» عبارتند از: مدیر تولید: محمد ستوده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا مقامی پور، دستیار دوم کارگردان: نازنین عطائی، طراح چهره پردازی: فاطمه محبی، دستیار تولید: محمد افضلی، جانشین تهیه کننده: شهروز رهگشای، مدیر تصویربرداری: دانیال معتمدزاده، منشی صحنه: هستی بیراوندمیرزائی، مشاور پروژه: دکتر مهدی نظارتی، مشاور فیلمنامه: سولماز اعتمادی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند