حسین تبریزی

توانایی بازیگر نقش «شهید شهریاری» برایمان اولویت داشت

به گزارش باکس افیس ایران: «حسین تبریزی» کارگردان سریال میراث مجید گفت: برای انتخاب بازیگر نقش شهید شهریاری بازیگری می خواستیم که بتواند درونیات و ویژگی های شخصیتی شهید را به خوبی نشان دهد.

«حسین تبریزی» کارگردان سریال «میراث مجید» که به زندگی «شهید شهریاری» می پردازد، گفت: این روزها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مشغول تصویربرداری بخش های تاریخی سریال در زنجان هستیم. یعنی سال ۴۴ و قبل از تولد چراکه نقش مادر و رابطه ای که با مادر داشته بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در این سکانس ها از بازیگران بومی استفاده کردیم تا لهجه ای که مخصوص زنجان است را به ما ارائه دهند.

وی درباره ایفای نقش شهید شهریاری توسط کاوه خداشناس، ادامه داد: برای انتخاب بازیگر نقش شهید شهریاری بازیگری می خواستیم که بتواند درونیات و ویژگی های شخصیتی شهید را به خوبی نشان دهد. چراکه شهید شهریاری ویژگی های شخصیتی جذابی دارد.

این کارگردان همچنین افزود: قصه این سریال ملودرام عاشقانه و تراژیک است و فکر می کنم مخاطبان بتوانند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.

مجموعه تلویزیونی «میراث مجید» به تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد، سه بخش عمده دارد؛ یک بخش تاریخی از دهه ۴۰ الی۵۰، بخش دیگر دهه ۵۰ تا ۶۰ و بخش آخر، دهه ۸۰ که زندگی خانوادگی شهید بعد از ازدواج تا زمان شهادت را به تصویر می کشد که شامل دوران قبل از تولد و زندگی پرفراز و نشیب و نحوه آشنایی و ازدواج پدر و مادر او و دوران کودکی تا زمان بعد از شهادت مجید شهریاری را در برمی گیرد.

اتابک نادری، مهران رجبی، اردشیر رستمی، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، فرحان فرحناک از بازیگران این سریال هستند‌.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند