پریسا ناهیدپور

تدوین «خانه امن» همچنان ادامه دارد

به گزارش باکس افیس ایران: پریسا ناهیدپور گفت: پروسه تدوین «خانه امن»، همزمان با پخش سخت است و ما تمام وقت در حال کار هستیم.

پریسا ناهیدپور تدوینگر مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درباره تدوین این سریال جاسوسی – امنیتی گفت: تدوین سریال «خانه امن» از ابتدایِ پروژه شروع شد و همزمان با تصویربرداری ادامه پیدا کرد. این روز‌ها هم که سریال روی آنتن تلویزیون است، همچنان در حال تدوین مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: با پخش سریال «خانه امن» بازخورد‌های خوبی از مردم گرفتیم. با توجه به محتوای این مجموعه فکر می‌کردم مخاطب خاص درگیرش شود؛ اما استقبال خوبی را از عامه مردم شاهد هستیم. کار در این مجموعه تجربه لذت بخش و سختی است؛ چرا که مونتاژ سریال همزمان با تصویربرداری و پخش جلو می‌رود.

ناهیدپور عنوان کرد: پایان‌بندی قسمت‌های سریال «خانه امن» به گونه‌ای است که مخاطب منتظر قسمت آینده است و این یکی از نکات مثبت آن به شمار می‌آید و برای مخاطب جذاب است.

وی افزود: حساسیت‌های سریال امنیتی بالاست و کار تدوین را سخت‌تر می‌کند. اما خدا را شکر تیم خوب و حرفه‌ای داشتیم و مشاوران پروژه به مباحث امنیتی نظارت داشتند.

این تدوینگر در خصوص سختی‌های کار تدوین همزمان با تصویربرداری و پخش گفت: صادقانه بگویم پروسه سختی است؛ چرا که تمام وقت در حال کار هستیم. «خانه امن» فرآیند سختی در حوزه پس از تولید دارد؛ در کنار تدوین، بخش های موسیقی، صداگذاری، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ نیز مشغول کار هستند و هماهنگی‌ها با تعاملی خوب پیش می‌رود. از همه همکارانم تشکر می‌کنم که تا اینجا کنار هم به خوبی کار کرده‌ایم؛ چراکه روند پس از تولید «خانه امن» با سریال‌های دیگر بسیار متفاوت است و تلاش کردیم کیفیت کارمان حفظ شود.

ناهیدپور اظهار کرد: تهیه‌کننده و کارگردان این سریال به من اعتماد کردند و کار تدوین را به بنده سپردند. این همکاری دوم من با آقایان صفری و معظمی است. همکاری با کارگردان بسیار خوب پیش رفته و آقای معظمی در کنار پایبندی به قواعد کلاسیک همواره از ایده‌های جدید استقبال می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند