« بوم و بانو » بزودی کلید می‌خورد

به گزارش باکس افیس ایران: مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب بزودی در تهران مقابل دوربین می‌رود.

«بوم و بانو» عنوان سریالی جدید به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب است که ظرف یکی – دو ماه گذشته وارد مرحله پیش تولید شده و در حال حاضر با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین در آستانه تصویربرداری قرار دارد.

تاکنون از میان بازیگران حضور مسعود رایگان، بهنام تشکر و مهدی احمدی در این سریال قطعی شده و اسامی سایر بازیگران نیز ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد. تصویربرداری این سریال تاریخی در تهران انجام می‌شود و بخش عمده لوکیشن‌ها نیز انتخاب شده است.

«بوم و بانو» به نویسندگی شعله شریعتی به دوره اول پهلوی می‌پردازد و محور اصلی قصه آن نیز درباره کاراکتر دختری به نام ماهور است. در خلاصه داستان این سریال آمده: عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ. در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر برمی‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد… .

شعله شریعتی نگارش متن‌های این سریال را از سال ۹۶ آغاز کرده و در حال حاضر مشغول نوشتن چند قسمت پایانی مجموعه است. این نویسنده در کارنامه خود علاوه بر نگارش چندین مجموعه تلویزیونی، نویسندگی فیلم‌های سینمایی «رویای خیس»، «مرثیه برف» و «خانه‌ای در شن» را نیز برعهده داشته است. «خط قرمز»، «لبه تاریکی»، «طلاق»، «هشت بهشت» و… از جمله سریال‌های تلویزیونی هستند که شریعتی در مقام نویسنده در آنها فعالیت داشته است.

«بوم و بانو» در ۳۰ قسمت و برای پخش از شبکه دوم سیما تولید می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند