سعید آقاخانی

بعد از «نون.خ ۳» به سینما یا نمایش خانگی می‌روم

به گزارش باکس افیس ایران: سعید آقاخانی که این روزها آخرین مراحل ساخت سری سوم سریال «نون.خ» را پشت سر می گذارد، از بازگشتش به سینما یا شبکه نمایش خانگی صحبت کرد.

سعید آقاخانی درباره مراحل ساخت فصل سوم سریال «نون. خ» گفت: این فصل به نوعی ادامه ماجراهای فصل دوم است و تصویربرداری در لوکیشنهای کرمانشاه، کردستان، مهاباد و بخش‌های کردنشین استان آذربایجان و همچنین در تهران و حومه آن انجام شده که این روزها آخرین مراحل کار در حال ضبط است. تصویربرداری این سریال کمدی حدود یک هفته دیگر به پایان می رسد تا ان شاالله طبق برنامه ریزی تلویزیون، شاهد پخش آن در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک باشیم.

او که برای بازی در «خداحافظی طولانی» برنده سیمرغ بلورین از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر شده و نامزد دریافت این جایزه برای بازی در فیلم «کامیون» در فجر ۳۶ بود، در ادامه از علاقه اش برای بازگشت به سینما یا شبکه نمایش خانگی صحبت کرد و گفت: چند فیلمنامه در ژانرهای مختلف پیشنهاد شده که مشغول مطالعه برخی از آنها هستم.

فعلاً هیچکدام از پیشنهادها را نپذیرفته ام و اخبار غیرموثق درباره قرارداد بستن من با بعضی از پروژه ها که منابع آنها مشخص نیست را تأیید نمی کنم. این روزها شبکه نمایش خانگی رونق خوبی گرفته و باید ببینم کدامیک از پیشنهادهای مطرح شده در این حوزه مناسب قبول همکاری است.

او افزود: هدف من بعد از پایان ساخت فصل سوم سریال «نون. خ» طی چند روز آینده، حضور در شبکه نمایش خانگی یا سینماست. یکی از فیلمنامه های پیشنهادی قصه جذابی دارد و نقش هم دارای ویژگی های شاخصی است که احتمال دارد بزودی آنرا قبول کنم. با این حال تأکید می کنم فعلاً چیزی قطعی نیست و ترجیح می دهم پیشنهادها را سبک سنگین کنم تا به انتخاب ایده آلی برسم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند