سریال

بازگشت قاتل سریالی یا کپی از روی دست قاتل درختی در سریال پوست شیر

به گزارش باکس افیس ایران:  سومین قسمت از سریال «پوست شیر» درحالی عرضه می شود که با یک غافلگیری در پایان قسمت دوم همراه بود.

سومین قسمت از سریال «پوست شیر» که در ابتدای راه عرضه با مشکلاتی روبه رو شده و پخش آن با ناهماهنگی هایی همراه بود امشب عرضه می شود. این سریال که در ژانر درام جنایی و به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی ساخته شده است در قسمت دوم از یک قتل رونمایی کرد که به شیوه قتل های یک قاتل سریالی صورت گرفته بود. قاتلی که بنا به اطلاعاتی که در قسمت دوم به مخاطب عرضه شد ماههای پیش دستگیر و زندانی شده است.

این قتل یک بار دیگر پرونده این قاتل سریالی را به جریان انداخت. هر چند کاراکتر پلیس زخم خورده از این قاتل سریالی معتقد است که امکان ندارد این قتل توسط قاتل درختی صورت گرفته باشد. حال باید منتظر ماند و دید قتل دختر نعیم در سریال «پوست شیر» توسط قاتل سریالی ای که ماموران پلیس فکر می کردند او را دستگیر کرده و به سزای عملش رسانده اند انجام شده یا قاتل تنها از شیوه قتل این قاتل سریالی تقلید کرده است تا پلیس را گمراه کند.

شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌ آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، علی اوسیوند، بهزاد خلج، رضا بای و سعید دشتی در این مجموعه ایفای نقش کرده اند. این سریال دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است. هادی حجازی‌فر هم که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و پیش از این در سریال «ممنوعه» در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده بود در این سریال حضور دارد.

در خلاصه داستانِ این سریال آمده است: اون جایی که برسم بهشون کَفِش پُرِ خونه. یا خون من یا خون اونا»؛ «مطمئن باش یه جوری گم و گور میشم که اگر بخوای هم نتونی پیدام کنی».


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند