هدی استواری

این روزها درگیر «حکم رشد» هستم

به گزارش باکس افیس ایران: هدی استواری بازیگر سریال «حکم رشد» درباره حضور در این مجموعه و نقش خود سخن گفت.

هدی استواری که این روزها در سریال پلیسی «حکم رشد» بازی می‌کند درباره نقش خود در این مجموعه بیان کرد: من نقش سایه همسر یک خلافکار را دارم که برای حفظ زندگی‌اش تلاش می‌کند و دست به هر کاری می‌زند تا خانواده‌اش را حفظ کند.

وی که پیش از این در سریال «نون.خ» به ایفای نقش پرداخته است، درباره دیده شدنش در این سریال بیان کرد: من قبل از «نون.خ» چند تئاتر کار کرده بودم و البته در یک سریال هم به ایفای نقش پرداخته بودم. خیلی از دوستان و همکاران من هستند که شاید سابقه خیلی بیشتری از من داشته باشند و در کارنامه شان هم آثار بیشتری را بازی کرده‌اند اما آنقدر که من در «نون.خ» دیده شدم آنها دیده نشدند.

استواری تصریح کرد: به ویژه بازیگرانی که کار تئاتر انجام می‌دهند نسبت به بازیگرانی که در سریال‌ها بازی می‌کنند کمتر دیده می‌شوند و حضور در سریال پربیننده هم باز چند برابر بیشتر تاثیر دارد.

بازیگر «حکم رشد» در بخش دیگر درباره نقش و شخصیتی که ایفا کرده است و تحقیق درباره آن بیان کرد: من هرچقدر فیلمنامه را بیشتر خواندم و بیشتر جلو رفت بهتر سعی کردم آدم‌های شبیه به خودم را پیدا کنم و با آن‌ها مصاحبت داشته باشم. به نظرم زنانی شبیه این نقش در جامعه زیاد هستند و می‌توان با آن‌ها گفتگو داشت.

سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی این روزها در حال تصویربرداری است و ضبط آن تا سال آینده ادامه دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند