زن زندگی مرد زندگی

آغاز پخش یک سریال کمدی تازه در تلویزیون

به گزارش باکس افیس ایران: مجموعه تلویزیونی طنز «زن زندگی مرد زندگی» با بازی بازیگرانی همچون عزت الله مهرآوران، محمود جعفری و شهین تسلیمی از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه ـ اول شهریور ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است و بازیگرانی همچون عزت مهرآوران ، محمود جعفری ، شهین تسلیمی ، لیلی فرهادپور ، سروش جمشیدی ، نعیمه نظام دوست ، خاطره حاتمی ، میثم رازفر ، رضا یزدانی ، سامان دارابی ، فرزانه سهیلی ، صبا گرگین پور ، کتایون بختیاری ، آیدا نامجو و… در این سریال ایفای نقش می کنند.

«زن زندگی مرد زندگی» روایت زوجی است که چند سال از زندگی مشترکشان می گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه خواهد بود.
این سریال در فضایی کمدی و ملودرام به واقعیت های زندگی و اجتماع می پردازد و آن را توصیف و نقد می کند.

«زن زندگی مرد زندگی» همچنین روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند و از همین رو تلاش می کند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه که به آن آشیانه می گویند و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

سریال «زن زندگی مرد زندگی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند