سریال

آخرین خبر‌ها از ساخت سریال تاریخی «راز ناتمام»/ تصاویر

به گزارش باکس افیس ایران: سکانس‌های فینال سریال تلویزیونی «راز ناتمام» این روز‌ها در کشور ترکیه در حال ضبط است.

«راز ناتمام» عنوان سریالی تلویزیونی به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی با درجه کیفی الف است که از اوایل مرداد ماه سال ۹۹ وارد مرحله پیش تولید شد.

این مجموعه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواخر پاییز ۹۹ مقابل دوربین رفت.

بخش عمده لوکیشن‌های این سریال، در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود. این سریال با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و حال تولید می شود.

«راز ناتمام» به نویسندگی سید جلال‌الدین دری با محوریت روایت زندگی پر فراز و نشیب شهید محمد جواد باهنر، به اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد.

طبق خبرهای قبلی  پخش این سریال امسال خواهد بود. بخش‌های مربوط دهه پنجاه و شصت داستان به طور کامل تصویربرداری شده و این  روزها سکانس‌های فینال سریال تلویزیونی «راز ناتمام» در کشور ترکیه در حال ضبط است.

رامین راستاد در نقش مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، در کنار فرهاد جم (در نقش شهید باهنر) و سیدجواد هاشمی (در نقش شهید رجایی) بازی می‌کند.

بهرام ابراهیمی هم نقش مهندس بازرگان را بازی می‌کند؛ علیرضا مهران هم به‌عنوان اولین بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نقش رهبر معظم انقلاب را در سریال «راز ناتمام» بازی کرده است. کسی که در سریال «جلال» نقش آیت‌الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی را از او دیدیم.

فرهاد جم – بازیگر سینما و تلویزیون- که در سریال «راز ناتمام» نقش شهید با هنر را ایفا می‌کند، در گفت و گویی درباره  این سریال توضیح داد: تیر ماه پارسال به دفتری رفتم و در آنجا امین امانی درباره این کار با من صحبت کرد و گفت محور اصلی سریال زندگی شهید باهنر است. طراح گریم سریال تست گرفت و در نهایت مورد پسند واقع شد. سه چهار ماه سخنرانی و فیلم‌هایی از آقای باهنر را دیدیم. راه رفتن، ریتم گفت و گو و صحبت کردن در چند ماه تمرین شد.

در سریال «راز ناتمام» زندگی شهید باهنر را از بعد از ازدواج و اوایل زندگی مشترک و سخنرانی ها و درگیر‌ی ها با ساواک می‌بینیم. «راز ناتمام» در معاونت سیمای استان‌ها و با مشارکت مرکز کرمان در حال تولید است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند