زمان شروع فیلم‌برداری فیلم پیکی بلایندرز اعلام شد

باکس آفیس ایران : مدتی قبل استیون نایت اعلام کرد که نگارش فیلم‌نامه فیلم Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) روبه پایان است و کیلین مورفی، بازیگر برنده جایزه اسکار، دوباره برای ایفای نقش تامی شلبی باز خواهد گشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان شروع فیلم‌برداری این فیلم اعلام شده است. استیون نایت در گفت‌وگو با رسانه The NME تأیید کرد که فیلم پیکی بلایندرز از ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور-مهر ۱۴۰۳) جلوی دوربین می‌رود.

استیون نایت گفت: «این فیلم ساخته خواهد شد. در ماه سپتامبر این اتفاق می‌افتد. درحال‌حاضر مشغول انجام اصلاحات نهایی [فیلم‌نامه] هستم که تا آخرین روز قبل از شروع فیلم‌برداری ادامه خواهد داشت. تمام مقدمات فراهم شده است و آماده شروع کار هستیم. به‌نظرم این فیلم یک قدم روبه جلو دیگر خواهد بود. با اینکه بودجه بیشتری برای تولید اختصاص داده شده است، باید تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین محصول ممکن برای پایان داستان به کار بگیریم.»

سریال پیکی بلایندرز در طول ۶ فصل از ماه سپتامبر ۲۰۱۳ تا ماه آوریل ۲۰۲۲ تقدیم طرفدارها شد. این سریال درام جنایی در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جریان دارد و تحول تدریجی توماس شلبی با بازی کیلین مورفی از یک جنایتکار خیابانی به تاجری موجه و عضو پارلمان را به نمایش در می‌آورد. کیلین مورفی، پل اندرسون، سوفی راندل، فین کول، تام هاردی، آنیا تیلور-جوی، برایان گلیسون، نیل مسکل و سم کلفلین در سریال Peaky Blinders به ایفای نقش پرداختند.

در گذشته رسانه بلومبرگ گزارش داد که شبکه نتفلیکس در حال ساخت دو سریال فرعی از Peaky Blinders است. ظاهرا یکی از این دو نمایش دنباله‌ای برای سریال پیکی بلایندرز خواهد بود که دهه‌ها پس از پایان داستان در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد. نمایش دیگر روی کاراکتر پالی گری، مادر سالار قبیله جنایتکار شلبی تمرکز دارد که هلن مک‌کروری فقید نقش آن را در سریال اصلی بازی کرد. البته هنوز تولید این دو سریال اسپین-آف رسما تأیید نشده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند